کد خبر : 1865030 | 26 دی 1401 ساعت 13:35 | 4.1K بازدید | 2 دیدگاه

با شکست عربستان به تاتارستان رسیدیم؛

دختران هاکی روی یخ ایران در فینال

تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران با شکست عربستان به فینال مسابقات کشورهای اسلامی صعود کرد.

دختران هاکی روی یخ ایران در فینال

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هاکی روی یخ کشورهای اسلامی چند روزی است با حضور تیم ملی ایران در تاتارستان در جریان است. ایران که پیش از این مقابل تیم های امارات، عمان و بحرین به پیروزی رسیده بود و یک شکست برابر تیم میزبان در کارنامه داشت، امروز به مصاف عربستان رفت. 
دختران هاکی روی یخ ایران تایم قانونی را سه بر سه و با نتیجه مساوی به پایان رساندند و سپس در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند و راهی دیدار نهایی شدند.
اعظم سنایی، الهام مدیردهقان، صبا مظاهری، هانیه آقامحمدی، دیبا فرزام نیا، دیانا فرزام نیا، زهرا رضایی، نگار خرم، مهدیه نوروزی، شبنم عرب، فاطمه شاهسوند، زهره حسنی، زهرا قاسمی، عسل حیدری، حدیث خلج، آذین قارونی، نکار ارجمند، فاطمه اسماعیلی، هلیا سوهانی ملی پوشان اعزامی ایران هستند که در این دیدارها به میدان رفتند.
دختران ایرانی فردا و در دیدار نهایی مقابل تیم و نماینده کشور میزبان به میدان خواهند رفت؛ در حالی که یک بار پیش از این مقابل تاتارستان شکست خورده اند. تیم ملی ایران فردا این فرصت را دارد تا با برتری مقابل تاتارستان هم انتقام بازی قبلی را از این تیم بگیرد و جشن قهرمانی مسابقات کشورهای اسلامی را برپا کند.

1580622
1580623

دیدگاه‌ها