کد خبر : 1865031 | 26 دی 1401 ساعت 13:19 | 37.8K بازدید | 71 دیدگاه

تنش در رئال بالا گرفت: باید ویارئال را شکست دهید!

شکست برابر بارسلونا باعث شده که آژیر خطر در باشگاه رئال مادرید به صدا دربیاید.

تنش در رئال بالا گرفت: باید ویارئال را شکست دهید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امیدوار بود که یکشنبه شب بتواند در فینال سوپر جام اسپانیا برابر بارسلونا به پیروزی برسد و برای دومین بار متوالی قهرمانی در این جام را به دست آورد. 
اما نمایش درخشان بارسا و عملکرد نه چندان خوب بازیکنان رئال باعث شد که این تیم با نتیجه 1-3 در این دیدار شکست بخورد و از رسیدن به جام قهرمانی سوپر جام اسپانیا باز بماند. 
انتقادهای بسیاری از عملکرد ضعیف شاگردان کارلو آنچلوتی در این دیدار مطرح شد. هرچند بسیاری مدعی شده بودند که فشردگی دیدارها و برگزاری جام جهانی 2022 قطر در وسط فصل باعث شده که بازیکنان این تیم با مشکل مواجه شوند. 
روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که رئال مادرید در حالی برای حضور در سوپر جام راهی عربستان سعودی شد که شکست برابر ویارئال باعث شده بود مدیران و بازیکنان این تیم با تردیدهای بسیاری مواجه شوند. 

1792032

عملکرد نه چندان خوب آنها در بازی برابر والنسیا در نیمه نهایی سوپر جام و کشیده شدن این بازی به پنالتی هم شرایط را بیش از پیش برای آنها دشوار کرد. 
حالا این روزنامه مدعی شده که زنگ خطر در باشگاه رئال مادرید به صدا درآمده و بازی روز پنجشنبه برابر ویارئال در رقابت‌های کوپا دل ری اهمیت بسیار زیادی دارد، تا جایی که آن را فینال دراماتیک برای این تیم توصیف کرده که ممکن است شرایط را در ادامه فصل برای آنها تغییر دهد. 
شکست برابر بارسا در فینال سوپر جام تنش در این باشگاه را به شکل قابل توجهی بالا برده و حالا آنها در حال ارزیابی شرایط و بررسی راه حل برای ادامه مسیر تا پایان فصل هستند. هرچند گفته شده که برنامه‌ای برای تغییر کادر فنی در دستور کار مدیران این باشگاه نیست.

دیدگاه‌ها