کد خبر : 1865033 | 26 دی 1401 ساعت 13:44 | 17.7K بازدید | 10 دیدگاه

تلاش ناگلزمان برای فرار از اخراج: دروازه‎‌بان بخرید

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، نگران است که مشکل این تیم به دروازه به ضرر او تمام شود.

تلاش ناگلزمان برای فرار از اخراج: دروازه‎‌بان بخرید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ همچنان به دنبال جذب دروازه‌بان در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است و هنوز موفق نشده گزینه مدنظرش را به خدمت بگیرد. 
مانوئل نویر پس از پایان رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر در دوران تعطیلاتش به دلیل سانحه‌ای که در حین اسکی کردن برایش رخ داد دچار مصدومیت شدیدی شد و مجبور شد پایش را به تیغ جراحان بسپارد. 
تیم پزشکی بایرن اعلام کردند که او قادر نیست تا پایان فصل به میادین برگردد و همین باعث شد که مدیران بایرن به صورت جدی به دنبال جذب دروازه‌بان باشند و یان زومر گزینه اصلی آنها برای جانشینی نویر بود. 
مذاکرات با باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ ادامه دارد اما هنوز توافقی برای انتقال این بازیکن به بایرن به دست نیامده و به نظر می‌رسد که این موضوع باعث نگرانی جدی ناگلزمان شده است. 

1792169

رسانه‌های آلمانی مدعی شده‌اند که سرمربی بایرن به مدیران این باشگاه فشار آورده است که هرچه سریع‌تر این انتقال را نهایی کنند چون نگران است که نتواند جانشین مناسبی برای نویر پیدا کند و در این صورت آینده تیمش در این فصل را در خطر می‌بیند. 
نگرانی اصلی این مربی آلمانی بازی برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپاست، چرا که می‌داند حذف از این رقابت‌ها با شکست برابر پی اس جی به این معناست که بحث درباره جایگاه و توانایی‌های او بار دیگر مطرح خواهد شد و احتمال دارد که حتی بحث اخراجش نیز به صورت جدی مطرح شود. این در حالی است که با توجه به مصدومیت‌های بازیکنان، او عملا تقصیری در این زمینه نداشته است. 
حسن صالح حمیدزیچ اصرار خاصی به جذب زومر دارد و هیچ گزینه دیگری را برای دروازه بایرن در نظر نگرفته و امیدوار است که بتواند زودتر با گلادباخ برای انتقال او به توافق برسد.

دیدگاه‌ها