کد خبر : 1865039 | 26 دی 1401 ساعت 14:09 | 4.8K بازدید | 1 دیدگاه

با چند تغییر غیرقابل پیش بینی؛

یازده بازیکن گل‌گهر برای آخرین بازی نیم فصل

امیر قلعه‌نویی 11 بازیکن اصلی خود را برای دیدار معوقه مقابل آلومینیوم با چند مهره غیرقابل پیش بینی انتخاب کرده است.

یازده بازیکن گل‌گهر برای آخرین بازی نیم فصل

به گزارش "ورزش سه"، بر این اساس در این دیدار معوقه هفته سیزدهم که از ساعت 15 در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار خواهد شد، نفرات زیر راهی میدان خواهند شد:
محمد اکبرمنادی- امیر جعفری، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، محمد خدابنده‌لو، وسلی گومز، مهدی تیکدری، رضا شکاری، اریک بایناما و امیر شهیم.

یکی از نکات قابل توجه ترکیب گل‌گهر ادامه حضور منادی در چارچوب دروازه است؛ سنگربانی که تا دیدار برابر صنعت نفت فرصت حضور در ترکیب تیمش را پیدا نکرده بود ولی حالا سومین حضور ثابت خود را در ترکیب آبی پوشان در اراک تجربه خواهد کرد.

در ترکیب 4 نفره خط دفاعی باز هم امیر قلعه نویی بازیکن جوان خود یعنی امیر جعفری را به شایان مصلح و درخشان مهر ترجیح داده است.
یک خط جلوتر اضافه شدن وسلی گومز و خدابنده لو به جمع هافبک های تیم و بیرون ماندن عاشوری و مرتضی تبریزی از دیگر نکات قابل توجه ترکیب آبی پوشان است که آنها را در نیمه دوم با ورود این بازیکنان به تیمی زهردارتر بدل خواهد کرد.

در نهایت آخرین نکته مهم ترکیب گل گهر بیرون ماندن یونس شاکری و استنلی کی روش دو مهاجم سرشناس تیم است تا فرصت به امیر شهیم برسد که در مصاف با مس شهربابک یکبار دیگر قدرت تمام کنندگی و فرصت طلبی خود را نشان داد.

دیدگاه‌ها