کد خبر : 1865049 | 26 دی 1401 ساعت 15:15 | 67.9K بازدید | 9 دیدگاه

به دی پل بازی نمی‌رسد

حال بادیگارد مسی در اتلتیکو خوب نیست

رودریگو دی پل، که به او لقب بادیگارد لیونل مسی را داده‌اند، در سال 2023 هنوز نتوانسته یک دقیقه هم برای اتلتیکو بازی کند.

حال بادیگارد مسی در اتلتیکو خوب نیست

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو دی پل، ستاره خط میانی آرژانتین در جام جهانی و بازیکنی بی‌جانشین برای لیونل اسکالونی بود. دی پل که در تابستان سال 2021 از اودینزه راهی اتلتیکو شد، در ماه منتهی به جام جهانی به دلیل مصدومیت برای اتلتیکو به میدان نرفت و هر طور که بود خودش را به جام جهانی رساند. او کمی دیر به تمرینات اتلتیکو برگشت و سپس اعلام کرد که مصدوم است تا باعث خشم هواداران شود. 

1792204

دی پل که در فصل جاری 18 بازی برای اتلتیکو در همه رقابت‌ها انجام داده، 2 گل زده و 2 پاس گل هم داده، در سال جدید میلادی هنوز نتوانسته برای اتلتیکو به میدان برود. او هنگام شکست اتلتیکو برابر بارسا نیمکت‌نشین بود. در بازی شب گذشته برابر آلمریا که اتلتیکو 1-1 متوقف شد نیز دیه‌گو سیمئونه به دی پل میدان نداد. 

1792205

دی پل دیگر مصدوم نیست، ولی از ایده‌های سیمئونه خارج شده است. آخرین بار که دی پل در یک بازی فوتبال حضور داشته، در فینال جام جهانی و برابر فرانسه بود و شایعاتی شنیده می‌شود که او قصد بازگشت به فوتبال ایتالیا را دارد و از چند تیم بزرگ ایتالیایی نیز پیشنهاد برای او رسیده است. بازی بعدی اتلتیکو شنبه بعد برابر وایادولید خواهد بود و باید دید شرایط دی پل در آن بازی چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها