کد خبر : 1865060 | 26 دی 1401 ساعت 15:47 | 87K بازدید | 154 دیدگاه

نظر کارشناسان مارکا در مورد فینال سوپرجام

تحقیر یعنی 8-2 به بایرن ببازید نه باخت 3-1 در ال‌کلاسیکو

کارشناسان مارکا در مورد بازی دیشب بارسا و رئال در فینال سوپرجام صحبت کردند و از نگاه آنها شکست 3-1 رئال تحقیرآمیز نبود.

تحقیر یعنی 8-2 به بایرن ببازید نه باخت 3-1 در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در فینال سوپرجام برابر بارسلونا حرفی برای گفتن نداشت و از هر لحاظ زیر سایه رقیب دیرینه قرار داشت. آبی‌اناری‌ها در نهایت 3-1 پیروز شدند و اولین جام فصل را کسب کردند. برخی کارشناسان و نیز هواداران بارسا معتقدند رئال دیشب در میدان تحقیر شد، اما نظر اکثر کارشناسان مارکا چنین نیست.

1792032

خوزه لوئیس سانچس در مورد شکست رئال گفت: «بیش از هر چیزی برایم شکل بازی رئال عجیب بود. انگار رئال در فینال بازی نمی‌کرد و حریفش بارسلونا نبود. رئال در فینال‌ها بازی نمی‌کند بلکه در آنها برنده می‌شود؛ ولی این بار رئالی متفاوت را شاهد بودیم. رئال اصلا رقابت نکرد و شانسی برای پیروزی نداشت. آنها در حد و اندازه‌های ال‌کلاسیکو نبودند. این در ذات رئال نیست که در ال‌کلاسیکو مبارزه نکند و تسلیم محض باشد. معتقدم حتی اگر نتیجه 3-0 هم باقی می‌ماند، نمی‌شد آن را یک شکست تحقیرآمیز تعبیر کرد.»

1791987

لاتیگو سرانو گفت: «این هرگز یک باخت تحقیرآمیز نیست. تحقیرشدن یعنی شکست 8-2 بارسا برابر بایرن در لیگ قهرمانان. رئال مزخرف بازی کرد، ولی تحقیر نشد. قرار بود امسال کیلیان امباپه به رئال اضافه شود و برنامه‌های باشگاه روی این انتقال متمرکز بود و حالا مشخصا تیم از یک فوق‌ستاره بزرگ خالی است.»

1791982

پدرو ریِسکو نیز گفت: «نمی‌توان گفت رئال تحقیر شد ولی این تیم اصلا در بازی حضور نداشت. برایم عجیب بود که ال‌کلاسیکو تقریبا یک‌طرفه شد. تنها شانس رئال در نیمه اول با ضربه سر بنزما بود و در ادامه از لحاظ انگیزشی در سطح بارسا کار نکرد. برخی بازیکنان رئال مثل رودیگر از فرم خوب فاصله زیادی دارند و بارسا چه تیمی و چه فردی برتر بود.»

ایوان سن آنتونیو گفت: «اگر من رئالی بودم، از بازی تیمم احساس شرم می‌کردم. چه بر سر رئال آمده است که برابر بارسا اتوبوس پارک کرده بود و قادر به حمله هم نبود؟»

دیدگاه‌ها