کد خبر : 1865094 | 26 دی 1401 ساعت 17:44 | 49.9K بازدید | 6 دیدگاه

قائدرحمتی با درد ۷۰ دقیقه بازی کرد

آلومینیوم و شوک ناگهانی در دقیقه ۹۰

هافبک پرتلاش و باتجربه اراکی با توجه به دردی که احساس می‌کرد، در دقایق پایانی مجبور به ترک زمین بازی شد تا آلومینیوم ۱۰ نفره به کارش ادامه دهد.

آلومینیوم و شوک ناگهانی در دقیقه ۹۰

به گزارش “ورزش سه” بدون شک یکی از بهترین بازیکنان آلومینیوم اراک در دو فصل اخیر، هافبک باتجربه و جنگنده آن‌ها یعنی محمود قائدرحمتی بوده است.

بازیکنی که آنقدر در ترکیب تیمش خوب و موثر بازی کرد که چند روز قبل خبر رسید جواد نکونام و باشگاه فولاد خوزستان برای جذب او در نقل و انتقلات زمستانی با اراکی‌ها مکاتباتی انجام داده‌‌اند و حتی حاضرند مبلغ مناسبی هزینه کنند.

اما در جدال امروز با گل‌گهر سیرجان، قائدرحمتی خیلی زود و در نیمه اول طی درگیری‌ای که با بازیکنان حریف برای تصاحب توپ داشت، مصدوم شد و روی زمین افتاد. او بعد از پیگیری و درمان کادر پزشکی آلومینیوم توانست به کارش در بازی ادامه دهد.

1792318

در ادامه، با شروع نیمه دوم، شماره ۱۰ اراکی‌ها یکی از بازیکنان خوب میدان به شمار می‌رفت. علی‌الخصوص زمانی که گل‌گهر فشار خود را برای ثبت گل برتری افزایش داد و به دنبال باز کردن دروازه حریف بود. اما در دقیقه ۹۰ شوک ناگهانی به مهدی رحمتی و تیم آلومینیوم وارد شد.

قائدرحمتی به دلیل درد شدیدی که احساس می‌کرد از زمین بازی خارج شد تا میزبان دقایق حساس آخر را با یک بازیکن کمتر و ۱۰ نفره انجام دهد. هافبک آلومینیوم به قدری درد داشت که او را با برانکارد به رختکن منتقل کردند.

طبق اطلاعات به دست آمده، مصدومیت قائدرحمتی از ناحیه دو قلوی پا است و این بازیکن بلافاصله از استادیوم برای انجام MRI به بیمارستان مراجعه کرده تا میزان و شدت مصدومیتش مشخص شود.

دیدگاه‌ها