کد خبر : 1865101 | 26 دی 1401 ساعت 18:25 | 10.8K بازدید | 6 دیدگاه

بازیکنان آلومینیوم ۲۰ دقیقه اول هیجان داشتند

الهویی: بهترین نیمه فوتبالی گل‌گهر را امروز دیدیم

مربی تیم گل‌گهر سیرجان می‌گوید تیمش مستحق کسب برد برابر آلومینیوم اراک بوده است.

الهویی: بهترین نیمه فوتبالی گل‌گهر را امروز دیدیم

به گزارش “ورزش سه” سعید الهویی، مربی تیم گل‌گهر سیرجان، بعد از کسب تساوی مقابل آلومینیوم اراک گفت: فکر می‌کنم بازی جذابی دیدیم. نیمه اول مسابقه تحت تاثیر خداحافظی میثم مجیدی قرار داشت. فکر می‌کنم در ۲۰ دقیقه اول بازیکنان این تیم به خاطر مجیدی با هیجان بالا بازی کردند و با تمام توان ظاهر شدند تا خاطره‌ای خوش برای او بگذارند. به ایشان تبریک می‌گویم به‌خاطر دوران فوتبالی خوبی که داشت.

وی در ادامه گفت: بعد از آن، ما به بازی مسلط شدیم. اما متاسفانه به آن چیزی که در نیمه اول می‌خواستیم نرسیدیم. نیمه دوم ما را به آینده و مسیری که داریم امیدوار کرد. در اراک مقابل آلومینیومی بازی کردیم که سال گذشته با کیفیت خوبش به فینال جام حذفی رسید و حتی می‌توانست قهرمان باشد. با احترام به آلومینیوم و کادر فنی محترمش، گل‌گهر مستحق برد در مسابقه بود.

کمک مربی تیم فوتبال گل‌گهر ادامه داد: موقعیت‌های خوبی از دست دادیم. دفاع تیم آلومینیوم از روی خط توپ را برگشت دا‌د یا بایناما دروازه خالی را گل نکرد. تیمی که می‌توانست با امتیاز بیشتری زمین مسابقه را ترک کند ما بودیم. نیمه دوم بسیار با کیفیتی داشتیم ‌و یکی از بهترین نیمه‌های ما در نیم فصل اول بود.

در ادامه یکی از خبرنگاران سؤالی را در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل مطرح کرد که سیامک قلیچ‌خانی، مدیر رسانه‌ای گل‌گهر در جواب گفت: لطفا فقط درباره بازی سؤال کنید.

الهویی در پایان گفت: از مدیریت باشگاه آلومینیوم و مهدی رحمتی تشکر می‌کنم که دیروز زمین تمرین خوبی در اختیار ما قرار دادند. ان‌شالله بتوانیم در سیرجان میزبان خوبی برای آن‌ها باشیم.

ویدئو: 270054

دیدگاه‌ها