کد خبر : 1865103 | 26 دی 1401 ساعت 18:29 | 7.8K بازدید | 1 دیدگاه

قبل از بازی به بازیکنان ما زنگ زدند

رحمتی: قائدرحمتی و هیچ بازیکنی فروشی نیست

مهدی رحمتی می‌گوید تیمش در حال حاضر با کمبود بازیکن مواجه است و نیازمند تقویت برای نیم فصل دوم هستند.

رحمتی: قائدرحمتی و هیچ بازیکنی فروشی نیست

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی پس از بازی با گل‌گهر در کنفرانس خبری در ابتدا گفت: شما می‌دانید که گل گهر یک تیم خوب با کادرفنی خیلی خوب و پرمهره است‌. سعی کردیم بازی را درگیرانه شروع کنیم با پرس از بالا اجازه بازی‌سازی ندهیم. در این اتفاق در نیمه اول موفق بودیم، اما در نیمه دوم گل گهر با تعویض‌هایش بهتر شد و ما با توجه به اینکه بازی قبلی ۱۲۰ دقیقه بازی کردیم در نیمه دوم افت کردیم. هفت-هشت دقیقه آخر هم ده نفره بازی کردیم و آقای قائدرحمتی دچار مصدومیتی شدند که امیدواریم اتفاق خاصی برایشان نیفتاده باشد.

رحمتی ادامه داد: ما با توجه به لیست ورود و خروجمان با کمبود بازیکن مواجه هستیم. هفته قبل چهار بازیکن امید کامل با ما تمرین کردند و الان به تیم‌مان اضافه شدند. سعی می‌کنیم از بازیکنان بومی اراکی استفاده کنیم تا جای بزرگانی مثل میثم مجیدی را در آلومینیوم بگیرند. میثم با این فداکاری فضا را برای جوان‌های اراکی باز کرد‌. ما لیستی را به باشگاه دادیم. ما عملا استراحتی نداریم و پنج روز بعد با هوادار در تهران بازی داریم. امیدوارم هرچه زودتر این بازیکنان را به جمع ما اضافه کنند تا شرایط را جبران کنیم و با همین روند پیش برویم.

او در مورد جذب خلعتبری گفت: آقای محمدرضا خلعتبری با باشگاه ما قرارداد بسته است. همان‌طور که در عقب زمین بازیکنان باتجربه خوبی داریم، در خط جلو هم نیاز به بازیکنان باتجربه داریم. ما منتظر این هستیم که ایشان تست‌های ایفمارکش را پشت سر بگذارد و قراردادش نهایی شود.

او در مورد اینکه شایعه شده فولاد قائدرحمتی را می‌خواهد اظهار کرد: تیم فولاد با توجه به مصاحبه‌های دوستان عزیزمان که گفتند هشت بازیکن نیاز داریم، عملا باید به همه بازیکنان لیگ پیشنهاد بدهند، ولی مطمئنا محمود قائدرحمتی همین‌جا می‌ماند و ما بازیکنی را از دست نخواهیم داد، چون کمبود بازیکن داریم.

1788226

رحمتی در مورد احتمال جذب حامد پاکدل گفت: من از وضعیت جدا شدن یا نشدنش اطلاع ندارم و هر بازیکنی بخواهد از تیمش جدا شود از طریق باشگاه با او ارتباط می‌گیرم و خودمان مستقیم به بازیکن زنگ نمی‌زنیم. ما بازی قبلی را داشتیم و علنا به سه بازیکن ما از تیم حریف پیشنهاد داده بودند. فکر نمی‌کنم این حرفه‌ای باشد و خیلی قشنگ است که از طریق باشگاه اقدام کنیم. ما برای آقای آریاکیا به باشگاه تراکتور نامه زدیم و برای یک بازیکن دیگر هم نامه زدیم‌. بازی قبلی ما روی اشتباه فاحش داوری گل آفساید خوردیم. خودم این بحث اخلاقی را رعایت می‌کنم و دوست دارم بقیه همکاران هم رعایت کنند و هر کاری که می‌خواهد اتفاق بیفتد در چارچوب باشگاه‌ها باشد.

او راجع به جذب مهاجم گفت: در مورد فوروارد هدف یکی-دو گزینه داریم و با باشگاهشان مذاکره می‌کنیم و امیدواریم به نتیجه برسیم‌. من لیست را به باشگاه داده‌ام و اگر آقای رجاییان صلاح بداند، می‌گوید. چیز پنهانی نداریم، با آقای خلعتبری توافق کرده‌ایم و اگر تست‌هایش مشکلی نداشته باشد اضافه می‌شود. ما چیز پنهانی نداریم چون بودجه آنچنانی برای نیم فصلمان نداریم.

رحمتی در مورد اینکه انتظاراتش برآورده شده یا خیر گفت: صحبت‌هایی که با باشگاه آلومینیوم داشتیم، حفظ جایگاه قبلی تیم و ساختن یک تیم قدرتمند بود. می‌بینید گل گهر، پرسپولیس و فولاد اینجا می‌آیند و با آنها پایاپای بازی می‌کنیم. سعی می‌کنیم به بازیکنان جوانمان برای سال‌های بعد میدان می‌دهیم و حفظ جایگاهمان اولویت است، ولی به پنج-شش بازیکن دیگر نیاز داریم و سعی می‌کنیم شرایطمان را بهتر کنیم.

سرمربی آلومینیوم در مورد پیش‌بینی‌اش از نیم فصل دوم گفت: ما در شش بازی آخر، سه بازی را بردیم و سه بازی را مساوی کردیم و کیفیتمان خیلی خوب شده بود و اگر به تعطیلات نمی‌خورد، الان شاید جایگاهمان بالاتر بود. شرایط برای همه تیم‌ها یکسان است. فکر می‌کنم جذابیت نیم فصل دوم بیشتر باشد چون تیم‌ها به هم نزدیکند و فاصله کم است و تیم‌ها به سختی امتیاز می‌دهند.

ویدئو: 270057

دیدگاه‌ها