کد خبر : 1865110 | 26 دی 1401 ساعت 19:10 | 40K بازدید | 28 دیدگاه

علت سفر پی‌اس‌جی به خاورمیانه

درآمد 10میلیونی پاری‌سن‌ژرمن از تقابل مسی-رونالدو

پاری‌سن‌ژرمن از دیدار دوستانه‌ای که به زودی در عربستان برگزار خواهد کرد درآمد قابل‌توجهی به دست می‌آورد.

درآمد 10میلیونی پاری‌سن‌ژرمن از تقابل مسی-رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن فردا فرانسه را ترک می‌کند تا برای برگزاری توری دو روزه راهی خاورمیانه شود.

پی‌اس‌جی قرار است یک روز را در قطر و یک روز را در عربستان سعودی پشت سر بگذارد، ولی نقطه عطف این تور دوروزه بازی دوستانه‌ای است که مسی و هم‌تیمی‌هایش در شهر ریاض برگزار خواهند کرد. دیداری بین پاری‌سن‌ژرمن و تیم منتخب النصر و الهلال. دیداری که شاهد تقابل مسی و رونالدو در دو تیم خواهد بود و به همین علت میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا نگاهشان به این بازی خواهد بود.

1792341

نشریه اکیپ در گزارشی می‌گوید این سفر از نظر مالی برای باشگاه پاریسی سود قابل‌توجهی خواهد داشت. اکیپ می‌گوید از منابع خود دریافته که پاری‌سن‌ژرمن تنها به خاطر شرکت در این دیدار دوستانه 10میلیون یورو دریافت می‌کند.

با اینکه پاری‌سن‌ژرمن تیمی متمول به حساب می‌آید، ولی آنها صورت‌حساب مالی جالبی ندارند. پی‌اس‌جی فصل گذشته ترازنامه‌ای ارائه داد که با ضرر 370میلیون یورویی بسته شده بود. بر اساس گزارش‌ها، امسال هم شرایط مالی باشگاه تفاوت چندانی با سال گذشته نخواهد داشت. به همین خاطر است که مدیران پاری‌سن‌ژرمن در این شرایط به هر درآمدی پاسخ مثبت خواهند داد.

پاریسی‌ها امسال تابستان هم برای برگزاری توری چندروزه به ژاپن رفتند تا با حضور ستاره‌های نامدارشان مثل مسی و امباپه و نیمار از هواداران ژاپنی کسب درآمد کنند.

دیدگاه‌ها