کد خبر : 1865111 | 26 دی 1401 ساعت 19:25 | 18.6K بازدید | 7 دیدگاه

توسط هواداران خشمگین صورت گرفت...

تهدید مدیران سویا: جایی برای پنهان شدن ندارید!

شکست خارج از خانه سویا مقابل خیرونا کاسه صبر هوادارانش را لبریز کرد.

تهدید مدیران سویا: جایی برای پنهان شدن ندارید!

به گزارش "ورزش سه" بحران شدیدی که سویا را در بر گرفته، با خشم هوادارانی که با ترس، شاهد رفتن تیمشان به سمت سقوط هستند، پاسخ داده می‌شود. پس از شکست در خیرونا و اتفاقات پرتنش در فرودگاه سویا در بدو ورود تیم، دیشب یک تابلوی ورود به کمپ این تیم با نوشته‌هایی جدید توسط هواداران مخشوش شد.

در این نوشته، بازیکنان تیم و رئیس باشگاه، خوزه کاسترو، به همراه اعضای هیئت مدیره مورد سرزنش قرار می‌گیرند. تنش قابل لمس است و شکست در مونتیلیوی روحیه هواداران را بیشتر ملتهب کرده است. در یکی از آنها می‌توانید این جمله را بخوانید: "اگر سراغتان بیاییم، جایی برای پنهان شدن نخواهید داشت!"

1792342

سویا در دو بازی متوالی لیگ در سانچز پیزخوان میزبان حریفان خواهد بود و این فرصتی برای جداشدن از منطقه سقوط خواهد بود. خورخه سامپائولی، سرمربی مطرح سویا در مورد اعتراضات هوادران گفت: "آنچه اتفاق افتاده یک چیز غیرعادی نیست، جهانی است. آنها در حال مخالفت با پروژه‌ای هستند که موفقیت‌آمیز پیش نمی‌رود. آنها باید کسی را پیدا کنند که محکوم کنند. من معتقدم بهترین اتفاقی که می‌تواند برای ما بیفتد اتحاد است و زمان آن هم روز شنبه در دیدار برابر کادیز است. به جای اینکه به یک مصیبت فکر کنیم، به این فکر کنیم که این یک مهمانی است و همه باید با هم برویم. برای ما هم بهتر است که بیشتر ببریم، اما بالاخره این اعتراضات یک شیوه بیان پذیرفته‌شده در این سیرک (رشته فوتبال) است. همه چیز مجاز است. ما باید با آن کنار بیاییم."

دیدگاه‌ها