کد خبر : 1865130 | 26 دی 1401 ساعت 21:45 | 12.6K بازدید | 6 دیدگاه

تکذیب تهدید مالک اورتون: جان مشیری در خطر نیست

درحالیکه امروز گزارشهایی منتشر شد که نشان می‌داد فرهاد مشیری، مالک ایرانی‌الاصل باشگاه اورتون، با تهدید جانی مواجه شده است پلیس لیورپول این گزارش‌ها را رد کرد.

تکذیب تهدید مالک اورتون: جان مشیری در خطر نیست

به گزارش "ورزش سه"،  پلیس مرسی‌ساید می‌گوید بر خلاف گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر تهدید جانی مالکان باشگاه اورتون و از جمله فرهاد مشیری، مالک ایرانی‌الاصل این باشگاه، پلیس تا کنون هیچ گزارشی درباره چنین تهدیدی دریافت نکرده است.

1252147

این در حالی است که رسانه‌های انگلیسی می‌گویند این تهدیدها واقعی است و مشیری و دیگر اعضای هیات مدیره اورتون به همین دلیل روز شنبه برای تماشای دیدار اورتون و ساوتهمپتون در ورزشگاه گودیسون پارک حضور نداشتند.

روزنامه گاردین می‌گوید مسئولین امنیتی باشگاه اورتون به فرهاد مشیری، بیل کن‌رایت، مدیر باشگاه، دنیس برت بکسن‌دیل، مدیر مالی، و گرم شارپ، مدیر داخلی باشگاه، توصیه کرده بودند که روز شنبه از حضور در سکوهای گودیسون پارک خودداری کنند. در گزارش مسئولین امنیتی به مدیران باشگاه از تهدیدهایی واقعی و خطرناک برای امنیت آنها اسم برده شده است.

1792372

پلیس مرسی‌ساید البته تایید کرد که درباره این موضوع با باشگاه اورتون در تماس است. در پایان بازی اورتون و ساوتهمپتون که با شکست 2-1 این تیم همراه شد چند هزار نفر از هواداران این تیم تحصن کرده و نسبت به نحوه مدیریت باشگاه محبوب‌شان اعتراض کردند.

دیدگاه‌ها