کد خبر : 1865154 | 27 دی 1401 ساعت 01:38 | 23.1K بازدید | 5 دیدگاه

با کمتر از دو میلیون اما در صورت رضایت هر دو طرف

تلاش رم برای غیرفعالسازی بند جدایی دیبالا

باشگاه در حال تنظیم قراردادی جدید برای ادامه همکاری با پائولو دیبالا است.

تلاش رم برای غیرفعالسازی بند جدایی دیبالا

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم 29 ساله آرژانتینی، تابستان سال گذشته به همکاری هفت ساله خود با یوونتوس پایان داد و طی انتقالی آزاد به مدت سه فصل راهی آ.اس.رم شد. جز یک مقطع مصدومیت از ناحیه همسترینگ، دیبالا در طول این فصل نمایش خوبی برای جالوروسی داشته و در 16 بازی 13 گل به ثمر رسانده تا این باشگاه برای تداوم همکاری با او ترغیب شود.

به دنبال این عملکرد خوب، باشگاه رم به دنبال فعال کردن بندی در قرارداد قهرمان جام جهانی 2022 است که طبق آن، حق و حقوق دریافتی دیبالا افزایش یافته و بند آزادسازی از آن حذف می شود.

1792415

مهاجم آرژانتینی در حال حاضر 4.2 میلیون یورو خالص در هر فصل دریافت می کند. برای حذف خودکار بند آزادسازی، کافی است که باشگاه رم این مبلغ را به 6 میلیون یورو افزایش دهد. قرارداد فعلی به دیبالا این اجازه را می دهد که تنها با 12 میلیون یورو راهی یک باشگاه خارجی و با 20 میلیون یورو راهی یک باشگاه ایتالیایی شود.

برای اعمال تغییرات یاد شده در قرارداد دیبالا، رضایت هر دو طرف نیاز است. مهاجم آرژانتینی از شرایط فعلی خود در پایتخت ایتالیا راضی است اما برای یک همکاری طولانی مدت، مثل مورینیو راغب است تا برنامه های باشگاه را بیش از پیش درک کند. طرفین قرار است تا مارس سال جاری قضیه ادامه همکاری را به سرانجام برسانند.

دیدگاه‌ها