کد خبر : 1865189 | 27 دی 1401 ساعت 10:23 | 7.6K بازدید | 3 دیدگاه

لیگ دو

قهرمانی نیم فصل به شهید قندی یزد رسید

با برگزاری دیدار معوقه بین تیم های شهرداری نوشهر و آریو اسلامشهر پرونده دور رفت در گروه ب رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور بسته شد.

 قهرمانی نیم فصل به شهید قندی یزد رسید

به گزارش "ورزش سه"، لیگ 2 در گروه الف با حضور 13 تیم و در گروه ب با حضور 14 تیم برگزار می شود که در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم به لیگ 2 صعود می کنند.

دیدار بین شهرداری نوشهر و آریو اسلامشهر به دلیل حضور تیم آریو اسلامشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و مسابقه با آلومینیوم اراک معوق شد که در نهایت این بازی روز گذشته برگزار و تیم شهرداری نوشهر با دو گل به برتری رسید.

با پایان دور رفت در گروه ب تیم شهید قندی یزد با 28 امتیاز قهرمان شد. تیم نفت و گاز گچساران با 27 امتیاز در سکوی دوم جای گرفت و داماش گیلان هم با 25 امتیاز تیم سوم جدول به حساب می آید. در این گروه می توان از تیم های شهرداری نوشهر و شهدای رزکان هم به عنوان مدعی یاد کرد چرا که 24 امتیازی هستند.

تیم شهید قندی یزد در برهه ای با قهرمانی در لیگ یک با هدایت احد شیخ لاری به لیگ برتر صعود کرده بود. تیم داماش گیلان هم که با مربیگری اکبر میثاقیان برای صعود به لیگ یک تلاش می کند، همانند تیم شهید قندی یزد بازی در لیگ برتر را تجربه کرده است. دیدارهای معوقه در گروه الف امروز برگزار می شود و پرونده دور رفت این گروه هم بسته می شود. در این گروه تیم های فولاد نوین اهواز و مس سونگون با 27 و 26 امتیاز تیم های اول و دوم جدول هستند و در نهایت به نظر می رسد یکی از این دو تیم قهرمان و تیم بعدی به مرحله پلی آف صعود می کند چرا که تیم سوم (سپیدورد رشت) 18 امتیازی است.

1792463

دیدگاه‌ها