کد خبر : 1865191 | 27 دی 1401 ساعت 10:40 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

تعیین حداقل بودجه برای حضور تیم‌های کشتی

فدراسیون کشتی برای ورود تیم‌های برتر لیگ به مسابقات باشگاه‌های جهان حداقل بودجه در نظر گرفته است که تنها در صورت تضمین مالی مجوز شرکت به تیم‌ها داده خواهد شد.

تعیین حداقل بودجه برای حضور تیم‌های کشتی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در پی جلسه روز گذشته علیرضا دبیر با مسئولان باشگاه سپاهان، برگزاری مسابقات کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان به میزبانی اصفهانی‌ها طی روزهای 4 و 5 اسفند ماه قطعی شد.

در این رقابت‌ها شش تیم حضور خواهند داشت. در شرایطی که هنوز درباره برگزاری مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان تصمیم قطعی اتخاذ نشده است، اما رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی می‌گوید تیم‌های ایرانی که قصد شرکت در این رقابت‌ها را دارند، باید ضمانت بدهند که حداقل بودجه آنها برای حضور در مسابقات باشگاه‌های جهان سه میلیارد تومان است.

حمید یاری رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی در این مورد به خبرنگار تسنیم گفت: تنها هدف از برگزاری مسابقات باشگاه‌های جهان، نفع مالی خانواده کشتی است و به همین منظور ما باید تیم‌هایی را در این دوره از رقابت‌ها داشته باشیم که حداقل سه چهار میلیارد برای جذب کشتی‌گیر و مربی هزینه کنند. به همین دلیل هر تیمی که قرار است در این رقابت‌ها شرکت کند، باید تضمین مالی بدهد که حداقل بودجه در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون را می‌تواند تأمین کند.

دیدگاه‌ها