کد خبر : 1865212 | 27 دی 1401 ساعت 12:45 | 6.1K بازدید | 3 دیدگاه

روزهای خوش منادی در بازگشت به ترکیب گل‌گهر؛

شکل گیری رقابتِ قابل انتظار در اردوی گل‌گهر

محسن فروزان پس از 13 حضور ثابت در ترکیب آبی‌پوشان سیرجانی سرانجام جای خود را به منادی داده است.

شکل گیری رقابتِ قابل انتظار در اردوی گل‌گهر

به گزارش "ورزش سه"، پس از دیدار برابر پرسپولیس امیر قلعه‌نویی تیمش را با 5 تغییر در آبادان به مصاف شاگردان تاوارس فرستاد و یکی از این تغییرات استفاده از منادی به جای فروزان در چارچوب دروازه بود.

فروزان تا پیش از این در 13 هفته ابتدایی دروازه‌بان اول گل‌گهر بود و در بسیاری از مسابقات هم عملکرد خوبی داشت، اما اتفاقاتی که در جریان دیدار برابر پرسپولیس در چارچوب هفته چهاردهم در ورزشگاه قاسم سلیمانی رخ داد سبب شد تا منادی در چارچوب دروازه آبی‌پوشان جایگزین فروزان شود.

لیگ بیستم برای گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی با حضور علیرضا حقیقی و مهرداد بشاگردی به عنوان دو سنگربان تیم سپری شد، اما یکی از نقاطی که کادر فنی گل‌گهر برای تقویت آن اصرار زیادی داشت خط دروازه بود و دو سنگربان آماده لیگ بیستم که منادی و فروزان بودند از سایپا و فولاد خوزستان به گل گهر پیوستند.

فصل گذشته منادی تنها در 4 مسابقه توانست فرصت بازی در رقابت با فروزان به دست بیاورد، اما در این فصل پس از 13 حضور ثابت رقیب خود سرانجام در دیدار هفته پانزدهم به ترکیب اصلی رسید و در ادامه در جام حذفی هم انتخاب اول امیر قلعه‌نویی شد.

درنهایت روز گذشته در دیدار معوقه هفته سیزدهم نیز بار دیگر منادی جلوتر از فروزان به چارچوب دروازه گل‌گهر رسید تا سومین مسابقه خود را طی روزهای اخیر تجربه کند؛ سه مسابقه‌ای که با دو کلین شیت در مسابقات لیگ و یک گل خورده در جام جام حذفی مقابل مس شهربابک برای او همراه شده و این یعنی فروزان برای بازگشت به ترکیب آبی‌پوشان سیرجانی کار ساده‌ای پیش رو ندارد.

1792494
منادی روز گذشته برای سومین بازی متوالی در چارچوب دروازه گل‌گهر قرار گرفت و توانست دومین کلین شست خود را ثبت کند. البته او در برخی لحظات مسابقه مثل همین صحنه برای حفاظت از قفس توری‌اش این طور به زحمت افتاد.


عکس‌ها: محمد عباسی - ورزش سه

دیدگاه‌ها