کد خبر : 1865225 | 27 دی 1401 ساعت 14:10 | 34.7K بازدید | 20 دیدگاه

ادامه ماجراجویی‌های کاپیتان اسبق تیم ملی

مسعود شجاعی به هوادار پیوست (عکس)

مسعود شجاعی کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال با عقد قراردادی رسمی به تیم هوادار تهران پیوست.

 مسعود شجاعی به هوادار پیوست (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ماجراجویی های مسعود شجاعی با لباس هوادار ادامه خواهد داشت. کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران پس از فسخ قرارداد خود با نساجی، یک بار دیگر زیر نظر ساکت الهامی کار خواهد کرد تا در نیم فصل دوم، با پیراهن این تیم تهرانی به میدان برود.

شجاعی که فوتبالش را در رده های پایه سایپا آغاز کرد، با حضور در رده بزرگسالان این تیم، خود را به فوتبال کشور معرفی کرد. درخشش این بازیکن در لباس خودروسازان، نظر تیم های بزرگ پایتخت را به خود جلب کرد اما شجاعی در تصمیمی غیرمنتظره راهی شارجه امارات شد و از آنجا توانست حضور در لالیگا را با پوشیدن پیراهن اوساسونا تجربه کند.

لاس پالماس در لالیگای دو، الشحانیه و الغرافه در قطر، از دیگر تجربه های فوتبالی این بازیکن آبادانی بودند. شجاعی حضور در لیگ یونان را نیز تجربه کرد و پیراهن پانیونیوس و آ.ا.ک را بر تن کرد و در یک شب جنجالی و با انتقالی غیرمنتظره، به همراه اشکان دژاگه به تراکتور پیوست.

در شرایطی که تصور می شد شجاعی پس از 12 سال بازی به عنوان لژیونر و حضور در خارج از کشور با پیوستن به یکی از تیم های استقلال و پرسپولیس به فوتبال ایران بازگردد، اما پیراهن تراکتور را بر تن کرد و پس از سه فصل حضور در این تیم، راهی نساجی شد تا یک بار دیگر زیر نظر ساکت الهامی به فوتبالش ادامه دهد.

شجاعی که با نساجی توانست عنوان قهرمانی جام حذفی را به دست بیاورد، امسال فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورد و حضور او در ترکیب تیم قائمشهری، به 100 دقیقه نیز نرسید که حاصل آن، یک پاس گل در بازی با نفت مسجدسلیمان بود. این بازیکن باتجربه سرانجام چند روز پیش قراردادش را با نساجی فسخ کرد و با هوادار وارد مذاکره شد.

کاپیتان اسبق ایران که 87 بازی برای تیم ملی را نیز در کارنامه دارد، حالا در جدیدترین چالش پیش روی خود، برای تیم هوادار به میدان خواهد رفت. بدین ترتیب او پس از سایپا، تراکتور و نساجی، حضور در چهارمین باشگاه متفاوت ایرانی را نیز تجربه خواهد کرد.

1792514

دیدگاه‌ها