کد خبر : 1865227 | 27 دی 1401 ساعت 14:25 | 20.7K بازدید | 27 دیدگاه

یک جای کار درست پیش نمی‌رود

مطمئن نیستم کریم بنزما با رئال تمدید کند!

ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو، یک بار دیگر گفت که همه چیز حکایت از این دارد که کریم بنزما برای تمدید قرارداد با رئال تردیدهایی جدی دارد.

مطمئن نیستم کریم بنزما با رئال تمدید کند!

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما به ستاره بی چون و چرای رئال مادرید در چند فصل اخیر تبدیل شده و نقش مهمی در موفقیت‌ها و قهرمانی‌های این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرده است. 
این بازیکن فرانسوی به خوبی توانست از عهده وظیفه‌ای که برای پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو پس از جدایی این بازیکن و پیوستنش به یوونتوس به او سپرده شده بود بربیاید و اجازه نداد که نبود یک فوق ستاره در ترکیب این تیم باعث دوری آنها از سطح اول فوتبال اروپا شود. 

1787728

درخشش بنزما در ترکیب رئال مادرید تا جایی پیش رفت که او موفق شد جایزه توپ طلای 2022 را به اتفاق آرا از آن خود کند و تحسین بسیاری از فوتبال‌دوستان را به دست آورد. 

قرارداد بنزما با رئال در پایان فصل تمام می شود و در حالی که تا قبل از جام جهانی تمدید کریم قطعی به نظر می رسید، حالا شرایط تغییر کرده است. ادو آگیره شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو گفت:«مطمئن نیستم بنزما با رئال تمدید کند. در ماه نوامبر هم گفته بودم که یک جای کار درست پیش نمی رود و بنزما که از تمدید مطمئن بود، هنوز با باشگاه به توافق نرسیده است. او ماه می در مصاحبه با همین برنامه گفته بود که 100 درصد در رئال ماندنی است ولی الان به فاصله 4 ماه تا پایان فصل، تمدید نکرده و در نشست خبری اخیرش هم حاضر نشد ماندنی شدنش را تضمین کند. مورد او من را بسیار به یاد رونالدو در سال 2018 می اندازد.»

1791511

لازم به ذکر است که بنزما در نشست خبری قبل از فینال سوپرجام و در مورد تمدید قراردادش گفته بود:«من در رئال هستم و از هر لحظه بازی و تمرین برای باشگاه لذت می‌برم. هر سال همین‌طور بوده است. نمی‌دانم تا چه زمانی برای رئال بازی خواهم کرد؛ ولی از هر روز حضور در این باشگاه احساس غرور می‌کنم. الان وقت صحبت در مورد تمدید قرارداد نیست. فعلا فقط پیروزی برابر بارسلونا اهمیت دارد.»

دیدگاه‌ها