کد خبر : 1865234 | 27 دی 1401 ساعت 14:49 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

نقطه مشترک سه بازی حساس: جنگ برای حفظ امید

بعضی بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال می‌تواند حکم مرگ زندگی را داشته باشد.

 نقطه مشترک سه بازی حساس: جنگ برای حفظ امید

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس رفسنجان با سه برد و 12 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، این تیم با شرایطی مشابه سایپا روبروست و دو شکست دیگر برای مس به منزله ناامیدی قطعی از صعود به جمع هشت تیم برتر خواهد بود.

این تیم این هفته در سالن مهران مشهد میهمان نیان الکترونیک خراسان است و بازی سختی پیش رو خواهد داشت، زیرا نماینده مشهد مصمم به کسب سهمیه پلی‌آف لیگ برتر مردان است. حامد صمدی سرمربی نیان معتقد است که خراسانی‌ها باید در ادامه راه تمرکز خود را حفظ کنند تا در ابتدا بین 8 تیم راهی پلی‌آف قرار گیرد و بعد از آن هم جایگاه مناسبی در جدول به دست آورند. نیان در حال حاضر با 9 برد و 29 امتیاز در جایگاه هفتم جدول است و برای تثبیت این جایگاه باید فاتح دیدارهای پیش‌رو باشد.

سالن آیت‌اله خاتمی اردکان میزبان یکی دیگر از دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر مردان است و ایفاسرام در حالی از شهرداری گنبد پذیرایی خواهد کرد که دیدار دور رفت دو تیم سه بر یک به سود نماینده گنبد به پایان رسید.

ایفاسرام که در هفته هجدهم مغلوب پاس گرگان شد، با هشت برد و 24 امتیاز در رتبه نهم جدول است و به دنبال پیروزی در بازی خانگی است. گنبدی‌ها نیز که با 6 برد و 18 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار دارند و به دنبال بهبود جایگاه خود و فرار از منطقه قرمز جدول برای کسب سهمیه پلی‌آف هستند.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان این هفته میزبان شهرداری ارومیه است و سالن فدراسیون والیبال را برای بازی خانگی خود انتخاب کرده است که این مسابقه از ساعت 18 روز چهارشنبه 28 دی شروع می‌شود.

1750564

سیرجانی‌ها با 10 برد و 31 امتیاز در رتبه ششم قرار دارند و نماینده ارومیه با هشت برد و 22 امتیاز در جایگاه دهم است. فولادی‌های برای کسب یازدهمین برد خود به میدان می‌روند و شاگردان جهانگیر سیدعباسی که در دور برگشت شکستی تجربه نکردند، برای نهمین پیروزی تلاش خواهند کرد.

دیدگاه‌ها