کد خبر : 1865241 | 27 دی 1401 ساعت 14:52 | 37.2K بازدید | 18 دیدگاه

18 میلیون یورو بیشتر نمی‌دهیم

شرط منچستریونایتد برای تمدید با رشفورد

مارکوس رشفورد برای تمدید قرارداد با یونایتد باید دستمزد سالانه 18 میلیون یورو را قبول کند و در غیر این صورت باید به تیمی دیگر برود.

شرط منچستریونایتد برای تمدید با رشفورد

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس رشفورد یکی از ستاره های تاثیرگذار این فصل یونایتد است و با زدن 16 گل در همه رقابت ها توانسته بسیار خوش بدرخشد. او جایگاهی ویژه در ایده های اریک تن‌هاخ دارد و باشگاه نیز بند تمدید قرارداد خودکار او را فعال خواهد کرد بدون اینکه مجبور به مذاکره باشد. به این ترتیب رشفورد تا سال 2024 ماندنی خواهد بود ولی پس از آن می تواند در صورت عدم تمدید قرارداد، راهی تیمی دیگر شود.

1792529

دیلی میل امروز نوشت که رشفورد در حال حاضر هفته ای 225 هزار یورو دریافت می کند و دستمزد سالانه او به 12 میلیون یورو می رسد اما برای تمدید قرارداد توقع دستمزدی بالاتر را دارد. طبق این گزارش، باشگاه به رشفورد اطلاع داده است که سقف دستمزد 18 میلیون یورو در سال است و بیشتر از آن نه به او و نه به هیچ بازیکنی پرداخت نخواهد شد. همین شرایط در تمدید قرارداد داوید دخیا نیز لحاظ خواهد شد و او که هفته ای 400 هزار یورو دریافت می کند، برای تمدید قرارداد باید با کاهش دستمزد تا 338 هزار یورو در هفته کنار بیاید.

رشفورد از پی اس جی هم پیشنهاد دارد و به او دستمزدی بیشتر نیز خواهند داد. ستاره ملی پوش باید تصمیم بگیرد که در یونایتد بماند یا در تابستان 2024 راه خود را جدا کند.

نویسنده: سیده ساره حسینی

دیدگاه‌ها