کد خبر : 1865243 | 27 دی 1401 ساعت 15:25 | 46.2K بازدید | 20 دیدگاه

حرف‌های لوگرائه علیه زیدان شرم‌آور بود

توییت حمایتی امباپه تمام فرانسه را احساساتی کرد

بیسنته لیزارازو، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است توییت حمایتی سریع کیلیان امباپه در مورد زیدان نقش مهمی در عقب نشینی و عذرخواهی رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه داشت.

توییت حمایتی امباپه تمام فرانسه را احساساتی کرد

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ساعت بعد از اعلام خبر تمدید قرارداد دیدیه دشان با فدراسیون فوتبال فرانسه، نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون، گفت که هر گونه تماس و مذاکره با زیدان برای جانشینی دشان را تکذیب می کند:«آیا زیدان سعی کرد با من تماس برقرار کند؟ البته که نه! چون تلفن را جواب نمی دادم.»

1789671

همین اظهارنظر تند بود که ستاره جوان فرانسه را به اعتراض و حمایت از زیزو واداشت. کیلیان امباپه توییت کرد:«زیدان یعنی خود فرانسه، ما به اسطوره های خود این گونه بی احترامی نمی کنیم.»

1789826

پس از آن موج حمایت فرانسوی ها از زیدان شروع شد تا جایی که لوگرائه عقب‌نشینی و عذرخواهی کرد. بیسنته لیزارازو در این رابطه گفت:«حرف‌های لوگرائه علیه زیدان شرم‌آور بود. زیدان بهترین بازیکن تاریخ فرانسه است. میشل پلاتینی در دهه 80 بهترین بود ولی با ظهور زیدان و افتخاراتی که برای فرانسه کسب کرد، دیگر جای بحثی نیست که او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال فرانسه است. زیدان به فرانسه همه چیز داد و در رقابت های باشگاهی نیز به همه افتخارات با یوونتوس و رئال رسید. زیدان در مربیگری نیز بی نظیر کار کرده و رکورد هت‌تریک قهرمانی چمپیوزلیگ با رئال را در اختیار دارد که تکرارش شاید غیرممکن باشد. معتقدم آن توییت حمایتی سریع امباپه هم بسیار موثر بود و همه فرانسوی ها را احساساتی کرد.»

1792535

لیزارازو ادامه داد:«من از زمان فوتبالم با لوگرائه برخورد داشتم و او کارهای بزرگی برای فرانسه انجام داده ولی او در سال های اخیر تبدیل به انسانی متفاوت شده و دیگر نمی شناسمش. زیدان حق دارد بخواهد مربی تیم ملی فرانسه شود. دشان سال هاست مربی فرانسه است و بهترین نتایج را کسب کرده ولی برای زیدان چیزی مهمتر از هدایت تیم ملی کشورش نیست ولی حالا باید بیشتر منتظر بماند.»

دیدگاه‌ها