کد خبر : 1865246 | 27 دی 1401 ساعت 15:50 | 44.9K بازدید | 21 دیدگاه

نوشابه نخور و زبان انگلیسی‌ات را تقویت کن

2 توصیه جالب روبرت لواندوفسکی به گاوی

روبرت لواندوفسکی از روز اول حضورش در بارسلونا تحت تاثیر بازی گاوی قرار گرفت و ارتباطی نزدیک و دوستانه با ستاره 18 ساله آبی اناری ها دارد. لوا همواره دو نکته را به گاوی توصیه می‌کند.

2 توصیه جالب روبرت لواندوفسکی به گاوی

به گزارش "ورزش سه"، گاوی در سال 2015 از رئال بتیس وارد آکادمی لاماسیا بارسلونا شد و برای تیم نونهالان باشگاه به میدان رفت. او در تمام تیم های پایه باشگاه بارسلونا بازی کرده و 29 آگوست 2021 با تصمیم رونالد کومان 5 دقیقه برابر بیلبائو به میدان رفت و رویایش به حقیقت پیوست. همان 5 دقیقه بازی برای تیم اول بارسلونا کافی بود تا ارزش هایش را نشان دهد و به سرعت توانست هم در بارسا جایگاهی خوب و مطمئن پیدا کند و هم در 17 سالگی به تیم ملی اسپانیا دعوت شود.

1792546

درخشش گاوی در بازی دو روز پیش برابر رئال در فینال سوپرجام یک بار دیگر توجهات را به او جلب کرد. گاوی که سال 2022 جوان اول فوتبال دنیا به انتخاب فرانس فوتبال و توتواسپورت شد، حالا بیش از 90 میلیون یورو ارزش دارد.

1792547

موندودپورتیوو امروز گزارش داد که گاوی در تیم، روبرت لواندوفسکی را به عنوان رهبر و راهنمای خود می بیند. ستاره لهستانی از اولین روز حضورش در تمرین بارسا تحت تاثیر گاوی قرار گرفت و همواره به او می گوید که انگلیسی حرف بزند و اینکه ضمن رعایت رژیم غذایی متعادل، هرگز نوشابه‌های گازدار مصرف نکند.

لوا اخیرا در یکی از مصاحبه هایش در مورد گاوی گفته بود:«او فوتبالیست توانایی است و من از همان ابتدا که دیدمش، متوجه شدم که چه پتانسیل بالایی دارد و کنار هم می توانیم بهترین بازی ها را انجام بدهیم. من هر کمکی از دستم ساخته باشد، برای کمک به او و دیگر جوانان تیم انجام خواهم داد.»

دیدگاه‌ها