کد خبر : 1865249 | 27 دی 1401 ساعت 16:10 | 16.8K بازدید | 8 دیدگاه

او به رمزدیل حمله کرد

ریچارلیسون حداقل باید 3 جلسه محروم شود

پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی، معتقد است ریچارلیسون به دلیل حمله به آرون رمزدیل در دربی شمال لندن، مستحق حداقل سه جلسه محرومیت است.

ریچارلیسون حداقل باید 3 جلسه محروم شود

به گزارش "ورزش سه"، دربی شمال لندن که یکشنبه شب به میزبانی تاتنهام برگزار شد و آرسنالی‌ها موفق شدند حریفشان را 2-0 شکست دهند، مسابقه‌ای جنجالی بود. درگیری ریچارلیسون از تاتنهام با آرون رمزدیل، سنگربان آرسنال، در پایان مسابقه و سپس لگدزدن یک تماشاچی تاتنهامی به رمزدیل به شدت خبرساز شد.

1792552

ریچارلیسون فقط 19 دقیقه بازی کرد اما حاشیه های او با آرون رمزدیل سر و صدای زیادی به پا کرد. ریچارلیسون در مورد درگیری با گلر آرسنال گفت:«از رفتار دروازه بان آرسنال خوشم نیامد. جلوی هواداران ما جشن می گرفت که بی احترامی به هواداران ما بود. باید با هواداران خودشان خوشحالی می کرد.»

پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی و ستون‌نویس نشریه سان که از هواداران آرسنال است، اعتقاد دارد مهاجم برزیلی تاتنهام باید سه جلسه محروم شود:«هواداران تاتنهام به وضوح در کل بازی فضا را برای رمزدیل جهنمی کرده بودند. همانطور که از دربی شمال لندن انتظار می‌رفت، بازی پرتنش و جنجالی شد. رمزدیل می توانست پاسخ توهین ها را به گونه ای دیگر و با بداخلاقی بدهد ولی او به سمت هواداران تاتنهام برگشت، نشان آرسنال را بوسید و به آنها لبخند زد. به طور کلی، آن رفتار در میان 1000 کار اشتباهی که می توانست انجام دهد نیز قرار نداشت.»

1792553

مورگان ادامه داد:«با این حال ریچارلیسون به نظر من کاملاً از حد و مرز خودش عبور کرد. فکر می کنم او به رمزدیل حمله کرد و باید حداقل سه بازی محروم شود. معتقدم آن طرفداری که به رمزدیل لگد زد، تحت تأثیر رفتار ریچارلیسون قرار گرفته بود و تحریک شد.
بازیکنان باید بسیار مراقب رفتارشان در زمین باشند چون همیشه هوادارانی افراطی و احمق در ورزشگاه حضور دارند که ممکن است تحریک به خشونت شوند. رفتار ریچارلیسون اشتباه بود و باید محروم شود.»

دیدگاه‌ها