کد خبر : 1865255 | 27 دی 1401 ساعت 16:33 | 27.5K بازدید | 16 دیدگاه

پیکفورد و رایا گزینه‌های اسپرز

صبر تاتنهامی‌ها تمام شد، لوریس باید برود

هواداران تاتنهام معتقدند اشتباهات فردی هوگو لوریس بیش از اندازه شده و او پس از سال ها باید از باشگاه جدا شود.

صبر تاتنهامی‌ها تمام شد، لوریس باید برود

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه شب و درحالی‌که تنها چهارده دقیقه از شروع دربی شمال لندن بین تاتنهام و آرسنال می‌گذشت، یک اشتباه عجیب و غیرمنتظره از هوگو لوریس، سنگربان تاتنهام، باعث شد شاگردان آنتونیو کونته دروازه‌شان را باز شده ببینند. بوکایو ساکا در سمت راست شوتی به سمت تیر نزدیک شلیک کرد که در میانه راه به بازیکنان برخورد کرد و منحرف شد. 

1791926

توماس پارتی توپ را یک بار دیگر به ساکا داد که در سمت راست حضور داشت و او با پیشروی به سمت سسنیون حرکت کرد. ساکا که گزینه چندانی مقابل خود نمی‌دید تصمیم گرفت از زاویه بسته اقدام به شوتزنی کند. توپ که با برخورد به سسنیون کمی منحرف شده بود به سمت هوگو لوریس رفت. دروازه‌بان فرانسوی تاتنهام نتوانست واکنش مناسبی نشان بدهد و با کف دست توپ را لمس کرد اما توپ از خط دروازه عبور کرده و آرسنالی‌ها را پیش انداخت. این گل به عنوان گل به خودی به نام دروازه‌بان ملی‌پوش فرانسوی تاتنهام ثبت شد.

1782580

این چهارمین اشتباه منجر به گل سنگربان 36 ساله فرانسوی در فصل جاری بود که بیشتر از هر دروازه بانی در لیگ برتر است. لوریس که اخیرا از بازی های ملی خداحافظی کرده، یازده سال است برای تاتنهام بازی می کند ولی اشتباهات او که دیگر تبدیل به عادت شده اند، خشم هواداران را باعث شده و خواهان جذب یک گلر جدید هستند.

1741542

 لوریس با سابقه بازی برای نیس و لیون، یک قهرمانی جهان با فرانسه را در کارنامه دارد و با تیم ملی کشورش نایب قهرمان جام جهانی 2022 نیز شد. او با تاتنهام در سال 2019 نایب قهرمانی چمپیونزلیگ را کسب کرد ولی به نظر دوران او در تاتنهام را باید تمام شده دانست. از جوردن پیکفورد، گلر تیم ملی انگلیس و باشگاه اورتون و نیز داوید رایا، گلر برنتفورد و تیم ملی اسپانیا، به عنوان گزینه های جانشینی لوریس درون دروازه تاتنهام برای فصل بعد نام برده می شود. تاتنهام که برای رسیدن به مقام قهرمانی تلاش می کند، در حال حاضر پس از آرسنال، سیتی، نیوکسل و یونایتد در رده پنجم جدول قرار دارد.

دیدگاه‌ها