کد خبر : 1865276 | 27 دی 1401 ساعت 17:59 | 19.5K بازدید | 12 دیدگاه

جزئیات جدید از قرارداد ستاره اوکراینی با چلسی

نشریه اتلتیک برای اولین بار جزئیات دقیق قرارداد باشگاه چلسی با میخایلو مودریک، ستاره جوان اوکراینی، که اخیرا به آبی‌های لندن پیوست را منتشر کرد.

جزئیات جدید از قرارداد ستاره اوکراینی با چلسی

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه در هفته‌های گذشته به نظر می‌رسید میخایلو مودریک، وینگر 22ساله اوکراینی، به آرسنال نزدیک است و او شخصا از علاقه‌اش به توپچی‌ها صحبت کرد ولی در نهایت چلسی موفق شد رقیب همشهری‌اش را شکست داده و با قراردادی بزرگ مودریک را راهی استمفوردبریج کند.

نشریه اتلتیک امروز در گزارشی جزئیات این قرارداد را منتشر کرد. مبلغ قرارداد مودریک و چلسی پیشتر به رسانه‌ها درز کرده بود و می‌دانستیم او با برچسبی 100 میلیون یورویی راهی این تیم انگلیسی شده است.

1792587

در گزارش این نشریه اشاره شده که در جریان مذاکرات چلسی و شاختار، بهداد اقبالی، یکی از مالکان چلسی، برای راضی کردن باشگاه اوکراینی پیشنهاد می‌دهد که یک بازی دوستانه بین دو تیم در خاک اوکراین برگزار شود. اتلتیک می‌گوید این پیشنهاد تنها توافقی لفظی نبوده و به صورت نوشتاری در قرارداد مودریک گنجانده شده است.

سرگئی پالکین، رئیس باشگاه شاختار، در پاسخ به نشریه اتلتیک گفت: "بله این موضوع در قرارداد گنجانده شده است. ولی راستش نیازی هم نبود چون بهداد با مالک باشگاه ما صحبت کرد و ما حرف او را قبول داشتیم. ما با هم حرف زدیم و دست دادیم و می‌دانستیم این مساله تمام شده است."

باشگاه شاختار چندی پیش اعلام کرده بود که قرار است یک بازی دوستانه بین این تیم و چلسی برگزار شود ولی تا کنون به اینکه این مسابقه در قرارداد انتقال مودریک گنجانده شده است اشاره نشده بود. از این گذشته بخشی از 100 میلیون یوروی دریافتی از طرف شاختار به دولت اوکراین تحویل داده می‌شود.

دیدگاه‌ها