کد خبر : 1865295 | 27 دی 1401 ساعت 19:20 | 63.5K بازدید | 43 دیدگاه

بارسا هافبک مد نظرش را انتخاب کرد: کاپیتان سیتی

یک روزنامه انگلیسی مدعی است بارسلونا مصمم است در پایان فصل جاری ایلکای گوندوگان را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

بارسا هافبک مد نظرش را انتخاب کرد: کاپیتان سیتی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از همین حالا برای تقویت تیم ژاوی در تابستان آینده آماده می‌شود و روزنامه انگلیسی تلگراف می‌گوید ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی منچسترسیتی، از فوتبالیست‌‌هایی است که مدیریت بارسا روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

باشگاه کاتالان مدتی است به بررسی هافبک‌هایی پرداخته که قراردادشان در حال اتمام است. برای مثال می‌توان به انگولو کانته در چلسی اشاره کرد. اما بارسا وقتی فهمید که کانته به تمدید با چلسی نزدیک شده است از او دست کشید و گوندوگان را به عنوان گزینه اصلی خود انتخاب کرد.

1792615

قرارداد گوندوگان 32ساله با سیتی کمتر از شش ماه دیگر به پایان می‌رسد و او از همین حالا می‌تواند با باشگاه‌های دیگر برای امضای پیش‌قرارداد مذاکره کند. او هفت سال است که با پیراهن سیتی بازی می‌کند و انتقال او به بارسا تنها در صورتی انجام نخواهد شد که ایلکای تصمیم بگیرد قراردادش با سیتی را در ماه‌های باقی‌مانده تا تابستان تمدید کند.

گوندوگان اولین خریدی بود که پپ گواردیولا بعد از به دست گرفتن سکان هدایت سیتی انجام داد. او در سال 2016 از بوروسیا دورتموند به سیتی پیوست. گوندوگان نقش مهمی در درخشش‌های سیتی در سالهای گذشته داشت و به یکی از رهبران تیم تبدیل شد. او پس از جدا شدن فرناندینیو در تابستان گذشته بازوبند کاپیتانی آبی‌های منچستر را به بازو بست.

نویسنده: مریم خردمند

دیدگاه‌ها