کد خبر : 1865321 | 27 دی 1401 ساعت 23:07 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

کایسری اسپور در ۱۲۰ دقیقه برد؛

صعود در ترکیش کاپ با حسینی و علی کریمی

دو ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور در جریان پیروزی این تیم مقابل آنتالیا اسپور به میدان رفتند.

صعود در ترکیش کاپ با حسینی و علی کریمی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ترکیه، تیم کایسری اسپور درحالی‌که پس از سه مسابقه دوباره سیدمجید حسینی و علی کریمی را هم‌زمان در ترکیب ابتدایی خود می‌دید، از ساعت ۱۸ امشب مقابل تیم آنتالیا اسپور قرار گرفت.

یاران حسینی و کریمی که پس از سه شکست پیاپی در سوپر لیگ ترکیه، در دیدار اخیرشان در این رقابت‌ها موفق به کسب پیروزی مقابل سیواس اسپور شدند، امشب در طول ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل مقابل آنتالیا اسپور دست پیدا کردند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

تیم کایسری اسپور که در هفته ششم فصل جاری سوپر لیگ ترکیه موفق به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل آنتالیا اسپور شده و امشب هم در تلاش برای رسیدن به یک برد دیگر برابر این تیم در جام حذفی بود، توانست به برتری دو بر صفر در طول ۱۲۰ دقیقه دست پیدا کند و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها شود.

سیدمجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور، پس از یک مسابقه نیمکت‌نشینی در سوپر لیگ ترکیه و حضور ۹۰ دقیقه‌ای در جریان برتری اخیرشان مقابل سیواس اسپور، امشب هم ۱۲۰ دقیقه برابر آنتالیا اسپور بازی کرد و نمایش درخشانی در خط دفاعی برای بسته ماندن دروازه تیمش داشت.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور نیز پس از اینکه طی دو هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه مقابل آنکاراگوچو و سیواس اسپور به‌عنوان یار جانشین فرصت کمی برای بازی به دست آورده بود، امشب مثل مجید حسینی تا پایان مسابقه در زمین حضور داشت.

1792658

دیدگاه‌ها