کد خبر : 1865333 | 28 دی 1401 ساعت 08:11 | 21.6K بازدید | 6 دیدگاه

اگر بازهم بد بودیم مشخص نبود هواداران چه فکری کنند

کلوپ: الیوت چیزی را دید که خیلی از مردم ندیدند

سرمربی لیورپول بعد از پیروزی مقابل وولوز گفت:"عملکرد فردی بازیکنانم خوب بود و از این بابت خوشحالم."

کلوپ: الیوت چیزی را دید که خیلی از مردم ندیدند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در مرحله سوم جام حذفی فوتبال انگلیس با یک گل میزبان خود، وولورهمپتون را شکست داد تا راهی مرحله بعد شود. یورگن کلوپ که تیمش نتایج دور از انتظاری در این فصل کسب کرده و در حال حاضر در جدول لیگ برتر نهم است، در پایان بازی با وولوز از عملکرد شاگردان خود ابراز رضایت کرد.

او در مورد شرایط تیمش گفت:"این عملکردی بود که باید از خود نشان می دادیم. بازی کاملا متفاوتی نسبت به بازی قبل انجام دادیم. واقعا بابت این مساله خوشحالم و همه عملکردهای فردی خوب بود. ما فقط به دنبال صعود به مرحله بعد بودیم."

سرمربی لیورپول در ادامه تاکید کرد:"به نظر می رسد که سال هاست از تجربه حس پیروزی و خوب بازی کردن‌مان رد می شود. مثل این است که حس نادری را تجربه کردیم. ولی خب باید سخت بجنگیم و تلاش کنیم، این طبیعت مسابقات است."

کلوپ با اشاره به بازی حساس تیمش با چلسی گفت:"آخر این هفته، یک بازی بزرگ در راه است (مقابل چلسی). اگر ما یک بازی دیگر را مثل بازی قبل انجام می دادیم، مطمئن نیستم که مردم قبل از رسیدن به ورزشگاه چه فکری با خود می کردند."

او با تمجید از گلزن و سایر بازیکنان تیمش یادآور شد:"واقعا فوتبال خوبی بازی کردیم و یک گل استثنایی زدیم. هاروی در لحظه شوت زدن، چیزی را دید که بسیاری از مردم ندیدند. در آن لحظه انتظار چنین ضربه ای را نداشتم. البته نمی خواهم عملکرد دیگر بازیکنان را زیر سوال ببرم، چرا که خیلی از بازیکنان بودند که عملکرد بسیار خوبی داشتند و فقط گل نزدند. چند نفر در بازی امروز بودند که در حد بهترین بازیکن میدان ظاهر شدند."

سرمربی لیورپول در پایان گفت:"کمک کردن به بازیکنان و یافتن سبک بازی که در آن احساس راحتی کنند، وظیفه من است. تیم ما در خط میانی، بازی فشرده ای انجام داد و این کار را برای توپ گیری وولوز و بازیکنان کلیدی این تیم مثل موتینیو سخت کرد و من خیلی این بازی را پسندیدم."

دیدگاه‌ها