کد خبر : 1865343 | 28 دی 1401 ساعت 09:17 | 24.3K بازدید | 3 دیدگاه

فریاد میلنر بر سر گلزن جوان لیورپول: شوت کن!

هاروی الیوت، ستاره جوان لیورپول، می‌گوید جیمز میلنر از او خواسته بود خودش آن توپ را شوت کند.

فریاد میلنر بر سر گلزن جوان لیورپول: شوت کن!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های دور سوم جام حذفی انگلیس به مصاف ولورهمپتون رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی دور بعدی شود. 
دو تیم پیش از این یک بار این دیدار را برگزار کرده بودند که با تساوی 2-2 به پایان رسید و به همین دلیل برای تعیین تیم صعود کننده این بازی تکرار شد. 
الیوت موفق شد تک گل تیمش را در دقیقه 13 این دیدار وارد دروازه وولوز کند و این در حالی بود که بسیاری انتظار داشتند او توپ را برای میلنر ارسال کند اما تصمیم گرفت خودش آن را به سمت دروازه بفرستد و گل زیبایی را به ثمر برساند. 

1792697


الیوت پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« میلنر خودش فریاد زد شوت کن و بنابراین من هم تصمیم گرفتم که خودم از این توپ استفاده کنم. شاید او توانست جسارت بیشتری برای شوت زدن به من بدهد چون این کار او واقعا به من کمک کرد و جواب داد.»
او درباره عملکردش در دیدارهای اخیر گفت:« من بر اساس پاس گل‌ها و گل‎‌ها قضاوت شده‌ام و این چیزی است که در حال کار کردن روی آن هستم و امروز هم موفق شدم. شخصا احساس می‌کنم پس از جام جهانی در دوران اوجم قرار ندارم اما گل امشب اعتماد به نفسم را تا حد زیادی افزایش داد.»

 

دیدگاه‌ها