کد خبر : 1865346 | 28 دی 1401 ساعت 10:06 | 12K بازدید | 3 دیدگاه

وفایی از پس ترامپ برنیامد

حسین وفایی در گام اول از مسابقات گرندپری مقابل جاد ترامپ قرار گرفت و شکست خورد.

وفایی از پس ترامپ برنیامد

به گزارش "ورزش سه"، بامداد امروز به وقت تهران، حسین وفایی که این روزها با درخشش خود در سطح اول اسنوکر حرفه ای جهان سروصدای زیادی به پا کرده، در دور اول از مسابقات گرندپری مقابل جاد ترامپ، یکی از ستاره های شناخته شده جهان و نفر چهارم رنکینگ حرفه ای ها قرار گرفت. 
وفایی که اخیرا با شکست دادن بازیکنانی همچون مارک سلبی نشان داده بود توان مقابله با نفرات برتر رنکینگ را دارد، در این دیدار مغلوب توانایی های جاد ترامپ شد و با نتیجه 4 بر 2 نتیجه را واگذار کرد. 
این شکست در حالی برای اسنوکرباز ایرانی رقم خورد که وفایی در رده 19 حرفه ای های جهان قرار دارد و روی کاغذ هم از شانس کمتری برای پیروزی برخوردار بود، اما او در شبی به ترامپ برخورد کرد که این ستاره در اوج آمادگی به سر می برد.  
چند روز قبل جاد ترامپ موفق شده بود در آخرین مسابقه خود عنوان قهرمانی مسترز را به عنوان یکی از معتبرترین مسابقات حرفه ای اسنوکر جهان بدست بیاورد و با شکست وفایی نشان داد که هنوز هم در اوج آمادگی است. 
مسابقات جهانی گرند پری ۲۰۲۳ ۱۶-۲۲ ژانویه (۲۶ دی ماه لغایت ۲ بهمن ماه) کار خود را دنبال می‌کند؛ جایی که ۳۲ اسنوکرباز برتر جهان در این رقابتها با یکدیگر رو به رو می‌شوند.

1666118

دیدگاه‌ها