کد خبر : 1865357 | 28 دی 1401 ساعت 10:42 | 5.2K بازدید | 5 دیدگاه

با حقوق سالیانه 70 میلیون یورو؛

همیلتون بزرگ‌ترین قرارداد فرمول یک را امضا می‌کند

لوئیس همیلتون به زودی یک قرارداد بزرگ با مرسدس به امضا می‌رساند.

همیلتون بزرگ‌ترین قرارداد فرمول یک را امضا می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، او هنوز یک سال کامل از قراردادش باقی مانده است، اما گمانه زنی ها در مورد تمدید احتمالی لوئیس همیلتون با مرسدس  آغاز شده است.

همانطور که "Sportune" فاش کرد، همیلتون پیشنهادی کمتر از 70 میلیون یورو در سال دریافت کرده است. این یک پیشرفت قابل توجه در قرارداد فعلی او خواهد بود که حدود 45 میلیون یورو برای او به ارمغان می آورد. با این حال، پاداش 25 میلیون یورویی برای کسب عنوان قهرمانی جهان در این پیشنهاد منتفی می شود. البته در هر صورت این قرارداد یک افزایش دستمزد بزرگ را برای او در پی خواهد داشت.

این قرارداد شامل فصل 2024 و 2025 می شود، به این معنی که همیلتون طی دو سال 140 میلیون یورو درآمد خواهد داشت.  همچنین، این بدان معناست که او تا 40 سالگی در فرمول یک خواهد ماند، زیرا اوایل این ماه 38 ساله شد. لوئیس اخیراً هیچ علاقه‌ای برای خداحافظی نشان نداده است.  او هنوز در جستجوی هشتمین عنوان قهرمانی جهان است، اما مرسدس باید در سال 2023 پیشرفت بزرگی داشته باشد تا این شانس را به او بدهد.

1792715

این قهرمان هفت دوره چند روزی را در قطب جنوب سپری می کند، جایی که او به شدت برای فصل جدید آماده می شود، که در آن 23 گرندپری برگزار می شود و جایی که او می خواهد در برابر مکس ورشتاپن تاج و تخت را دوباره به دست آورد.

وولف معتقد است که توافق فوری صورت خواهد گرفت
به گفته توتو وولف، مدیرعامل این تیم، این مذاکره به سرعت قابل حل است.  او به میرر گفت: "ما یک سال کامل در پیش داریم. در ده سال گذشته روابط ما رشد کرده است."

در صورت تایید این توافق، لوئیس با فاصله زیاد بالاترین دستمزد را دریافت می کند و از آخرین قرارداد مکس ورشتاپن پیشی می گیرد که در سال 2022، 40 میلیون دستمزد به اضافه 20 میلیون پاداش برای دومین عنوان جهانی خود دریافت می کرد.  سومین نفر در این لیست فرناندو آلونسو خواهد بود که گفته می شود در قرارداد جدید خود با استون مارتین سالانه 20 میلیون دریافت می‌کند.

دیدگاه‌ها