کد خبر : 1865360 | 28 دی 1401 ساعت 10:54 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای باجو: شاید مرگ ویالی به خاطر دوپینگ باشد!

دینو باجو، هافبک سابق ایتالیا، معتقد است که ممکن است موادی که قبلا در تیم‌های فوتبال استفاده می‌شد دلیل مرگ جانلوکا ویالی باشد.

ادعای باجو: شاید مرگ ویالی به خاطر دوپینگ باشد!

به گزارش "ورزش سه"، ویالی در ششم ژانویه و پس از مدت‎‌ها مبارزه با بیماری سرطان در شهر لندن از دنیا رفت و این اتفاق شوکی را به جامعه فوتبال ایتالیا وارد کرد.
بسیاری از دوستان و هم‌تیمی‌های قدیمی او در روزهای اخیر درباره این ستاره سابق فوتبال ایتالیا صحبت کرده بودند اما حالا اظهاراتی از سوی دینو باجو مطرح شده که تعجب بسیاری را به همراه داشته است.
این هافبک سابق تیم ملی ایتالیا به تی وی 7 گفت:« ویالی خیلی زود ما را ترک کرد. ما باید موادی که در آن زمان استفاده می‌کردیم را مورد بررسی قرار دهیم. آن موقع همیشه دوپینگ انجام می‌شد. ما باید متوجه شویم که آیا موادی که در آن زمان استفاده کردیم مشکلی ایجاد کرده است یا خیر. من هم بسیار ترسیده‌ام چون این اتفاق برای بسیاری از بازیکنان افتاده است.»

1791846

او با اشاره به ارتباط نزدیکش با ویالی اظهار داشت:« من خاطرات بسیار خوبی از جانلوکا دارم. او در رختکن عالی بود و همیشه می‌خواست به بازیکنان جوان کمک کند که رشد کنند. من وقتی 21 ساله بودم در تیمش حضور داشتم و او همیشه حرف‌های خوبی برای ما داشت.»
باجو با تاکید بر لزوم تحقیق درباره مواد مورد استفاده در سال‌های گذشته اضافه کرد:« ما باید این کار را انجام دهیم و آن مواد را آزمایش کنیم. من مطمئن نیستم که دلیلش همین باشد اما دوپینگ همیشه وجود داشته و فقط کافی بود متوجه شوید که کدام مواد به شما کمک می‌کنند. این لزوما مواد خاصی نیست، صرفا مواد عادی است که روی بدن اثر می‌گذارد. ما باید درباره محصولات مورد استفاده و ضربه‌ای که ممکن است به بدن ما وارد کرده باشند تحقیق کنیم.»

دیدگاه‌ها