کد خبر : 1865367 | 28 دی 1401 ساعت 11:22 | 20.9K بازدید | 13 دیدگاه

برای بازی دوستانه: آرژانتین با مسی در بنگلادش

اعضای تیم ملی آرژانتین در ژوئن آینده، برای برگزاری یک بازی دوستانه راهی کشور بنگلادش خواهند شد.

برای بازی دوستانه: آرژانتین با مسی در بنگلادش

به گزارش "ورزش سه"، کشور بنگلادش و هواداران فوتبال در این کشور، مزد حمایت هایشان از آرژانتین را خواهند گرفت. کازی صلاح الدین، رئیس فدراسیون فوتبال بنگلادش روز سه شنبه به رسانه ها گفت که تیم فوتبال آرژانتین به رهبری لیونل مسی به احتمال زیاد در ماه ژوئن و برای انجام یک بازی دوستانه به این کشور خواهد رفت که البته این بازی با خود بنگلادشی ها نخواهد بود.

این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال بنگلادش اعلام کرد که آنها در حال کار بر روی نهایی کردن جزئیات قرارداد با همتای آرژانتینی خود هستند که این تفاهم نامه می تواند تا سه شنبه شب تکمیل شود.

او به دیلی استار گفت: انتظار می رود آرژانتین برای بازی دوستانه فیفا در ماه ژوئن به بنگلادش بیاید. آنها شرایط خاصی دارند که باید رعایت شوند و ما در حال تکمیل مذاکرات نهایی هستیم.

1792733

در همین حال، ماهفوزا آکتر کایرون، عضو اجرایی فیفا، همچنین رئیس بخش زنان فدراسیون فوتبال بنگلادش به روزنامه دیلی استار گفت: ما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم که آرژانتین با چه تیمی بازی کند. ما در حال مذاکره با تیم هایی مانند مراکش و ژاپن برای سفر به بنگلادش و برگزاری بازی دوستانه با قهرمان جهان هستیم.

در صورت سفر آلبی سلسته به بنگلادش در ماه ژوئن، این دومین دیدار دوستانه آنها در این کشور خواهد بود. آرژانتینی ها نخستین بار در سپتامبر 2011 و در یک دیدار تدارکاتی در بنگلادش و در استادیوم ملی بانگاباندو به مصاف نیجریه رفتند و با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یافتند.

1792734

فدراسیون فوتبال بنگلادش به همین منظور، در حال بازسازی این ورزشگاه است که قرار است یک بار دیگر میزبان آرژانتینی ها باشد. هنوز کارهای زیادی برای رساندن استادیوم به وضعیت ایده آل باقی مانده است. از جمله چمن، نوسازی گالری ها و اتاق های رختکن.

هواداران فوتبال در بنگلادش، علاقه فراوانی به تیم ملی آرژانتین دارند و در طول برگزاری رقابت های جام جهانی، صدها هزار نفر از مردم این کشور برای تشویق آلبی سلسته، در خیابان ها جمع شدند و بازی های یاران مسی را از مانیتورهای بزرگ نصب شده به تماشا نشستند.

1792735

دیدگاه‌ها