کد خبر : 1865370 | 28 دی 1401 ساعت 11:38 | 27.9K بازدید | 5 دیدگاه

ویدیوی جنجالی کاناوارو: دوپینگ در فینال جام یوفا!

اظهارات دینو باجو، هافبک سابق تیم ملی ایتالیا، بار دیگر توجه بسیاری را به ویدیوی جنجالی فابیو کاناوارو جلب کرد.

ویدیوی جنجالی کاناوارو: دوپینگ در فینال جام یوفا!

به گزارش "ورزش سه"، باجو که یکی از دوستان و هم تیمی‌های ویالی بود به شدت از مرگ او ناراحت است و مدعی شده که باید تحقیقاتی درباره علت اتفاقی که برای این ستاره سابق ایتالیا افتاد انجام شود.
او در گفتگویی که با تی وی 7 داشته به این موضوع اشاره کرده که در زمان حضور او در مستطیل سبز استفاده از موادی که بعدها به عنوان داروی دوپینگ معرفی شدند بسیار رایج بوده است.
باجو در این باره اظهار داشت:« ویالی خیلی زود ما را ترک کرد. ما باید موادی که در آن زمان استفاده می‌کردیم را مورد بررسی قرار دهیم. آن موقع همیشه دوپینگ انجام می‌شد. ما باید متوجه شویم که آیا موادی که در آن زمان استفاده کردیم مشکلی ایجاد کرده است یا خیر. من هم بسیار ترسیده‌ام چون این اتفاق برای بسیاری از بازیکنان افتاده است.»
پس از اظهارات عجیب این بازیکن سابق ایتالیا بود که ویدیویی از کاناوارو که به فینال جام یوفای 1999 مربوط است بار دیگر مورد توجه قرار گرفت و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. در این ویدیو به وضوح مشخص است که این بازیکن در حال استفاده از نئوتون است که به تبدیل چربی به انرژی کمک می‌کند.

1792740

آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ بعدتر استفاده از این دارو را به صورت رسمی ممنوع اعلام کرد تا بازیکنان اجازه استفاده آن را در زمین بازی نداشته باشند.

دیدگاه‌ها