کد خبر : 1865402 | 28 دی 1401 ساعت 13:46 | 22.2K بازدید | 3 دیدگاه

حمایت کلوپ از ستاره برزیلی: او باید بماند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تاکید کرد که خواهان ادامه حضور روبرتو فیرمینو در این تیم است.

حمایت کلوپ از ستاره برزیلی: او باید بماند

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فیرمینو با لیورپول در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و هنوز خبری از امضای قرارداد جدید با این باشگاه نیست. 
پیش از این بسیاری از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که شاید مدیران لیورپول تصمیمی برای تمدید قرارداد او نداشته باشند و این احتمال وجود دارد که این بازیکن در تابستان آینده به النصر عربستان بپیوندد تا در کنار کریستیانو رونالدو بازی کند. 
با این حال به نظر می‌رسد که کلوپ همچنان به دنبال حفظ این ستاره برزیلی است که در سال 2015 به این باشگاه ملحق شد و امیدوار است که همچنان از او در ترکیب تیمش استفاده کند. 

1746791


کلوپ پس از پیروزی شب گذشته برابر وولوز در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس در پاسخ به این سوال که آیا فیرمینو در تیمش جایی دارد یا خیر گفت:« بله، من این موضوع را قبلا هم مطرح کرده بودم. دوست دارم او را همچنان در این باشگاه حفظ کنم.»
این بازیکن شب گذشته در جریان پیروزی لیورپول برابر وولوز در ترکیب این تیم حضور نداشت چون پیش از کریسمس از ناحیه ماهیچه ران پا مصدوم شد و هنوز در حال طی کردن روند درمان این مصدومیت است. 
او به احتمال بسیار زیاد نمی‌تواند در بازی روز شنبه برابر چلسی در لیگ برتر هم این تیم را همراهی کند و این خبر خوبی برای کلوپ نیست، هرچند این مربی آلمانی امیدوار است که داروین نونیز تا آن زمان از بند مصدومیت رها شده و آماده حضور در میدان باشد.

 

دیدگاه‌ها