کد خبر : 1865425 | 28 دی 1401 ساعت 16:10 | 6.7K بازدید | 1 دیدگاه

استقلال ملاثانی یک – خلیج فارس ماهشهر یک

لیگ یک/ ناکامی استقلالی‌ها در 9 هفته متوالی

دیدار استقلال ملاثانی و خلیج فارس ماهشهر با تساوی به پایان رسید تا دو تیم همچنان در شرایط نامطلوبی قرار داشته باشند.

لیگ یک/ ناکامی استقلالی‌ها در 9 هفته متوالی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته هجدهم رقابت های دسته اول، تیم فوتبال استقلال ملاثانی در استادیوم غدیر اهواز میزبان خلیج فارس ماهشهر بود که این دیدار در نهایت با تساوی یک – یک به پایان رسید و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

استقلال ملاثانی که در هفته های گذشته روی نوار ناکامی قدم برداشته است، پس از جدایی ابراهیم اشکش موفق به کسب پیروزی نشده بود و در روزهای گذشته نیز مدیران این باشگاه با عزیز فریسات برای هدایت تیمشان به توافق رسیدند.

استقلال ملاثانی که در هشت دیدار قبلی خود نتوانسته بود برنده از زمین خارج شود، امیدوار بود که برابر تیم قعر جدولی خلیج فارس ماهشهر به پیروزی برسد و به نوار ناکامی های خود پایان دهد که در این امر ناموفق بود و دیدارهای متوالی بدون پیروزی این تیم به 9 بازی رسید.

1792843

این بازی برخلاف انتظار ملاثانی آغاز شد. در همان دقایق ابتدایی بازی بود که مصطفی بهزادپور توانست دروازه استقلال را باز کند تا میهمان خیلی زود از شاگردان فریسات پیش بیفتد.

پس از این گل، تلاش های استقلال ملاثانی برای رسیدن به گل تساوی جواب داد و پس از اینکه مدافعین میهمان در دقیقه 20 به روی احسان علوان زاده مرتکب خطای پنالتی شدند، محمدامین سعیداوی توانست این توپ را وارد دروازه کرده و کار را به تساوی بکشاند.

1792844

پس از این گل حملات پردامنه استقلال ملاثانی برای رسیدن به گل برتری ادامه پیدا کرد و این تیم فرصت هایی را نیز خلق کرد که همگی بی ثمر بودند و در نهایت این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید.

بدین ترتیب استقلال ملاثانی با این تساوی 22 امتیازی شد و در رده هشتم باقی ماند. خلیج فارس ماهشهر نیز با 9 امتیاز در رده شانزدهم حضور دارد.

1792845

دیدگاه‌ها