کد خبر : 1865440 | 28 دی 1401 ساعت 17:25 | 15.3K بازدید | 1 دیدگاه

قلعه‌نویی شاکی از آخرین بازی نیم‌فصل(عکس)

سرمربی گل‌گهر فقط به دنبال پیروزی در دیدار مقابل آلومینیوم اراک بود.

قلعه‌نویی شاکی از آخرین بازی نیم‌فصل(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی برای رساندن گل‌گهر به رتبه دوم جدول نیاز به یک تساوی در آخرین دیدار دور رفت لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک داشت، اما او از شاگردان خود خواسته بود در این دیدار فصل به پیروزی دست پیدا کنند و بدون سه امتیاز به رختکن برنگردند که این اتفاق برای آنها نیفتاد.

قلعه‌نویی که در جریان مسابقه از نحوه عملکرد برخی بازیکنان خود گلایه داشت و به آنها اعتراض می‌کرد، در نیمه دوم با وجود اضافه کردن چهار مهاجم به ترکیب گل‌گهر در رسیدن به گل بدشانس بود و نمایش منسجم خط دفاعی آلومینیوم اراک که ۱۰ کلین‌شیت در این فصل به ثبت رساندند، کاری کرد تا آنها به خواسته خود دست پیدا نکنند.

سرمربی گل‌گهر سیرجان با وجود اینکه با تساوی مقابل آلومینیوم بالاتر از سپاهان، استقلال و مس رفسنجان قرار گرفتند، اما به دنبال پیروزی در اراک بود تا فاصله خود با پرسپولیس صدرنشین را به دو امتیاز کاهش دهند، اما فرصت‌سوزی پیاپی و دفع توپ‌های مدافعان آلومینیوم در محوطه جریمه مانع از رسیدن شاگردان قلعه‌نویی به سه امتیاز شد.

قلعه‌نویی که گل‌گهر را نسبت به سالیان اخیر در جایگاه بهتر و امتیاز بیشتری به نیم‌فصل رسانده، به دنبال تقویت تیمش است تا بتوانند در دور برگشت لیگ برتر در قامت یک مدعی جدی‌تر ظاهر شوند و فرصت‌سوزی آنها پایان پیدا کند.

1792863

دیدگاه‌ها