کد خبر : 1865453 | 28 دی 1401 ساعت 18:16 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

لیگ برتر والیبال؛

بازگشت بزرگ: تیم عطایی ناکام جذاب‌ترین بازی هفته

لبنیات هراز آمل در یک بازی نزدیک و زیبا مغلوب راه‌یاب ملل مریوان شد.

بازگشت بزرگ: تیم عطایی ناکام جذاب‌ترین بازی هفته

به گزارش "ورزش سه"، در سومین مسابقه این هفته تیم‌های راه‌یاب ملل و لبنیات هراز آمل در سالن زاگرس مریوان به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز با شکست سه بر دو برابر حریف، چهارمین ناکامی خود را تجربه کرد.

نماینده آمل که در مسابقه دور رفت سه بر یک به پیروزی رسیده بود، در دیدار امروز در ست‌های اول و دوم 25 بر 23 و 25 بر 21 به پیروزی رسید تا یک امتیاز به دست آورد، اما در ادامه مسابقه راه‌یاب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 20 و 15 بر 13 فاتح میدان شد تا دو امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

راه‌یاب ملل مریوان با این برد هشتمین برد خود را به دست آورد و 21 امتیازی شد و لبنیات هراز آمل قهرمان نیم فصل با 15 برد و 42 امتیاز در صدر جدول باقی ماند. بهرام سلیمانی و مسعود قاری ناظران فنی و داوری این دیدار بودند. همچنین قضاوت این دیدار برعهده قادر صادقی و محمد آقایی به عنوان داوران اول و دوم بود.

تیم بهروز عطایی بر خلاف نیم فصل اول که تنها با یک شکست به کار خود خاتمه داد در نیمه فصل دوم پر فراز و نشیب ظاهر شده و با توجه به نزدیک شدن به پلی‌آف این موضوع می‌تواند برای هرازی ها نگران کننده باشد.

دیدگاه‌ها