کد خبر : 1865497 | 28 دی 1401 ساعت 22:02 | 40.6K بازدید | 8 دیدگاه

تصمیم عجیب نیوکسل برای تمدید با کاریوس

لوریس کاریوس با این‌که از زمان بازگشت مارتین دوبراووکا حتی یک بازی برای نیوکسل انجام نداده، در آستانه تمدید قراردادش با این تیم انگلیسی است.

تصمیم عجیب نیوکسل برای تمدید با کاریوس

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند قرارداد لوریس کاریوس با باشگاه نیوکسل به‌زودی تمدید می‌شود. این سنگربان سابق لیورپول از ماه سپتامبر به نیوکسل پیوست و تا کنون تنها یک بازی برای این تیم انجام داده است. تنها بازی لوریس کاریوس برای کلاغ‌ها یک مسابقه دوستانه در عربستان سعودی بوده است.

لیورپول در پایان فصل گذشته بالاخره تصمیم گرفت قرارداد این دروازه‌بان نامحبوب برای هوادارانش را فسخ کند. بعد از پیوستن مارتین دوبراوکا به منچستریونایتد به‌صورت قرضی، باشگاه نیوکسل تصمیم گرفت کاریوس را به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد تا جای خالی دوبراوکا را پر کند.

1792952

نیوکسل با کاریوس قراردادی کوتاه‌مدت امضا کرده بود. دوبراوکا سه هفته پیش به نیوکسل بازگشته و به همین علت است که تصمیم نیوکسلی‌ها به تمدید قرارداد لوریس کاریوس هواداران این تیم را متعجب کرده است.

سنگربان اول نیوکسل در حال حاضر نیک پوپ است که هواداران علاقه زیادی به او دارند. کلاغ‌ها با درخشش او یکی از بهترین عملکردهای دفاعی را در لیگ برتر دارند و تا کنون تنها 11 گل دریافت کرده‌اند. دوبراووکا هم در بازگشت به نیوکسل به‌عنوان سنگربان دوم شناخته می‌شود. از سوی دیگر، با بازگشت کارل دارلو از مصدومیت شکی نیست که او دروازه‌بان سوم این تیم خواهد بود. در این شرایط مشخص نیست نیوکسل چه نیازی به یک دروازه‌بان دیگر داشته که تصمیم دارد با کاریوس تمدید کند.

دیدگاه‌ها