کد خبر : 1843446 | 21 شهریور 1401 ساعت 21:01 | 30K بازدید | 7 دیدگاه

رسمی؛ لوریس کاریوس به نیوکسل پیوست

لوریس کاریوس، دروازه‌بان سابق لیورپول، با امضای قراردادی کوتاه‌مدت به نیوکسل پیوست.

رسمی؛ لوریس کاریوس به نیوکسل پیوست

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه نیوکسل دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد لوریس کاریوس، دروازه‌بان آلمانی، با امضای قراردادی به این باشگاه پیوسته است. مدت قرارداد و مبلغ آن هنوز اعلام نشده است و نیوکسل در بیانیه خود تنها به کوتاه‌مدت بودن قرارداد کاریوس اشاره کرد.

1744596

لوریس کاریوس دروازه‌بانی جنجالی بود که به دلیل اشتباهات عجیب در فینال چمپیونزلیگ 2018 همواره از طرف هواداران لیورپول با انتقادهای شدید مواجه بود. او با اینحال تا تابستان امسال رسما بازیکن لیورپول بود اما دو فصل گذشته را به صورت قرضی در بشیکتاش و سپس یونیون برلین بازی کرده بود.

کاریوس در فینال چمپونزلیگ بین لیورپول و رئال مادرید دو اشتباه عجیب داشت که باعث شکست 3-1 لیورپول شد. با اینکه بعدا مشخص شد او در جریان بازی به دلیل ضربه‌ای که به سرش خورده بود تمرکز خود را از دست داده بود ولی موج انتقاد لیورپولی‌ها به حدی بود که باشگاه او را به صورت قرضی واگذار کرد.

دروازه‌بان اول نیوکسل در فصل جاری نیک پوپ است و علت اینکه این باشگاه به دنبال جذب یک سنگربان بود مصدومیت دروازه‌بان دوم این تیم، کارل دارلو، در هفته گذشته بود.

در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی، گزینه دوم دروازه‌بانی نیوکسل، مارتین دوبراوکا، به منچستریونایتد پیوست تا دارلو جایگزین او بشود. بعد از مصدومیت او نیوکسل چاره‌ای جز جذب یک دروازه‌بان نداشت و کلاغ‌ها در نهایت لوکاس کاریوس را انتخاب کردند.

دیدگاه‌ها