کد خبر : 1865499 | 28 دی 1401 ساعت 23:16 | 22.2K بازدید | 21 دیدگاه

توتی: از تیم‌های شهر میلان روسونری را دوست دارم

فرانچسکو توتی، اسطوره رم، در جریان دیدار سوپرجام ایتالیا در شبکه‌ای که به عنوان کارشناس در آن حضور داشت گفت بین دو تیم شهر رم، روسونری را بیشتر می‌پسندد.

توتی: از تیم‌های شهر میلان روسونری را دوست دارم

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی، اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه آ.ا‌س.رم، یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های فوتبال این کشور است. توتی به عنوان یکی از وفادارترین ستاره‌های سابق فوتبال دنیا به جز پیراهن جالوروسی و تیم ملی ایتالیا پیراهن دیگری به تن نکرد.

توتی امشب با حضور در شبکه تلویزیونی مدیاست کارشناس پخش زنده دیدار سوپرجام ایتالیا بین میلان و اینتر بود. دیداری که در شهر ریاض عربستان در حال برگزاری است.

اسطوره فوتبال ایتالیا در پاسخ به این سؤال که ترجیح می‌دهد کدام تیم به پیروزی برسد و سوپرجام ایتالیا را فتح کند پاسخی داد که احتمالا هواداران روسونری را خوشحال می‌کند.

توتی در ورزشگاه شهر ریاض حضور دارد و در استودیوی مدیاست بازی را کارشناسی می‌کند. او پیش از شروع مسابقه با پائولو مالدینی، مدیر ورزشی روسونری، دیدار کوتاهی داشت.

1792959

اسطوره رم در استودیوی پخش زنده مسابقه سوپرجام ایتالیا گفت: "سوپرجام بازی هیجان‌انگیزی است و من به عنوان فوتبالیست سابق می‌دانم این مسابقه از آن رقابت‌هاست که هر فوتبالیستی دوست دارد در آن حضور داشته باشد.

سوپرجام امسال دربی هم هست و با این شرایط هر دو تیم باید با اراده بالا و البته با آرامش به آن وارد شوند. برنده شدن در یک دربی در سوپرجام ایتالیا واقعا لذتی وصف‌نشدنی است.

دوست دارم امشب کدام تیم برنده شود؟ من میلان را ترجیح می‌دهم؛ چون زمانی که فوتبال بازی می‌کردم، آنها بیشتر از اینتر من را می‌خواستند و برای جذبم تلاش می‌کردند."

توتی چندی پیش فاش کرد با اینکه در دوران فوتبالی‌اش برای هیچ باشگاهی به جز رم بازی نکرد، اما در سال‌های آخر فوتبالش فاصله کمی با انتقال به رئال مادرید داشت.

دیدگاه‌ها