کد خبر : 1865514 | 29 دی 1401 ساعت 08:05 | 110.2K بازدید | 92 دیدگاه

قایدی تعویض طلایی ساپینتو روی نیمکت

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با سپاهان

ریکاردو ساپینتو با چند تغییر اجباری در ترکیب تیمش، به مصاف بازی بزرگ برابر سپاهان خواهد رفت.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بزرگترین دیدارهای نیم فصل دوم، استقلال در استادیوم نقش جهان میهمان سپاهان است. آبی پوشان پس از پیروزی روحیه بخش در دیدار جام حذفی برابر تراکتور، امروز به دنبال کسب امتیاز از نقش جهان هستند و در این راه، مأموریت سختی را در پیش خواهند داشت.

استقلالی ها که در پی گرفتن انتقام شکست در بازی رفت هستند، کار سختی را برابر تیم آماده ژوزه مورایس در پیش دارند. سپاهان در فرم بسیار خوبی قرار دارد و در چهار دیدار قبلی خود، 9 بار موفق به گلزنی شده است. ساپینتو برای این بازی چند مهره تأثیرگذار خود را در اختیار ندارد و ناچار به انجام تغییراتی در ترکیب اصلی خود خواهد بود.

* با مصدومیت سیدحسین حسینی و غیبت او در این بازی، علیرضا رضایی برای نخستین بار در لیگ بیست و دوم برای تیمش بازی خواهد کرد. او که فصل گذشته عملکرد درخشانی در ترکیب استقلال داشت، امسال توسط ساپینتو به کار گرفته نشد.

* استقلال همچنان ناچار به استقبال از زوج یزدانی و رافائل سیلوا است. غلامی و مرادمند مصدوم هستند و در دیدار برابر سپاهان نیز در دسترس کادرفنی نیستند و ساپینتو تنها این 2 مدافع را در اختیار دارد.

* ابوالفضل جلالی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و تیم را در سفر به اصفهان همراهی می کند اما کادرفنی استقلال علاقه ای به تغییرات در این بازی حساس ندارد و سلمانی در سمت چپ به میدان می رود و صالح حردانی نیز در سمت دیگر انجام وظیفه می کند.

* با غیبت روزبه چشمی به دلیل محرومیت، ساپینتو چاره ای جز استفاده از سعید مهری در کنار زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور ندارد. سه بازیکن خط میانی استقلال کار دشواری برابر هافبک های آماده سپاهان خواهند داشت.

* ساپینتو ناچار است که یکی از وینگرهایش را روی نیمکت بگذارد و در نیمه دوم روانه میدان کند. مهدی قایدی که در بازی با تراکتور به عنوان ذخیره طلایی 2 پنالتی برای تیمش گرفت، ممکن است جزو نفرات اصلی نباشد تا در نیمه دوم از او استفاده شود. کوین یامگا در کنار محمد محبی، وینگرهای احتمالی آبی ها هستند.

* ارسلان مطهری در بازی با تراکتور فرصت های پرتعدادی را از دست داد و امروز ساپینتو ممکن است تغییراتی را در خط حمله تیمش ایجاد کند و پیمان بابایی از ابتدا به میدان برود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان:
علیرضا رضایی – رافائل سیلوا – سیاوش یزدانی – جعفر سلمانی – صالح حردانی – سعید مهری – مهدی مهدی پور – زبیر نیک نفس – کوین یامگا – محمد محبی – پیمان بابایی

دیدگاه‌ها