کد خبر : 1865520 | 29 دی 1401 ساعت 09:15 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی بی‌سروصدای ملی‌پوش سابق کشتی آزاد

بهمن تیموری که سابقه حضور در مسابقات جهانی را دارد، در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

خداحافظی بی‌سروصدای ملی‌پوش سابق کشتی آزاد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، بهمن تیموری قهرمان کشتی آزاد آسیا که در سال 2019 ملی‌پوش وزن 79 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی نورسلطان بود، به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر در این سال‌ها از تیم ملی دور شد.

او روز گذشته یکی از کشتی‌گیران حاضر در وزن 86 کیلوگرم مسابقات قهرمان کشوری بود که تلاشش را برای قرار گرفتن دوباره در سطح اول کشتی انجام داد اما نتوانست مثل گذشته در قامت یک مدعی ظاهر شود. بنابراین بعد از پایان رقابت‌های روز اول مسابقات کشوری، در اینستاگرامش خبر از پایان دوره قهرمانی خود داد.

او در صفحه شخصی خود نوشت: « از تو ممنونم کشتی، از پدر و (مادرم)، دوستانم ممنونم... می‌خواهم از انتها شروع کنم، از خداحافظی. چراکه نمی‌دانم شاید نتوانم این خط‌ها را بخوانم. غیرممکن است 17 سال را در چند جمله خلاصه کنم. در طول سالیان اخیر، سعی کردم که خودم را از طریق تمرینات کشتی و مسابقه، بیان کنم. چیزی که همه چیز را از زمان کودکی تاکنون برایم راحت‌تر کرده است.

امروز، زمان روی شانه‌ام زد و گفت: باید رشد کنیم، از فردا، تو بزرگسال محسوب می‌شوی. آن کفش‌ها و لباس‌ها را دربیاور، چراکه تو فردا یک مرد خواهی بود. نمی‌توانی دیگر بوی خوش تشک کشتی را حس کنی. نمی‌توانی عرق خستگی که به صورتت می‌زند و یا شکستی که از حریف خورده‌ای را تحمل کنی.

در طول ماه‌های اخیر همیشه از خودم پرسیده‌ام چرا از این خواب بیدار شده‌ام. تصور کنید که کودکی هستید و رویای خوبی دارید و مادرتان شما را بیدار می‌کند تا به مدرسه بروید. شما می‌خواهید به رویای‌تان ادامه دهید، اما دیگر نمی‌توانید.

این دیگر یک رویا نیست، واقعیت است.

دیگر نمی‌توان به ادامه آن برگشت...می‌خواهم این دل‌نوشته را به همه شما، همه دوستانی که از من حمایت کردید، تقدیم کنم. اکنون واقعا رقابت با حریفان به پایان رسید، برای آخرین بار پیراهن را از تنم درمی‌آورم...»

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور از صبح روز گذشته (28 دی) با رقابت مدعیان اوزان 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم در سالن هفت‎تیر تهران آغاز شد.

در وزن 86 کیلوگرم که بهمن تیموری از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد، علیرضا کریمی و هادی وفایی‌پور به فینال رسیدند.

دیدگاه‌ها