کد خبر : 1865583 | 29 دی 1401 ساعت 14:52 | 4.9K بازدید | 3 دیدگاه

نساجی با ۳ تغییر پس از شکست ۵ گله

نفرات آغاز کننده بازی برای نساجی مقابل مس رفسنجان مشخص شدند.

نساجی با ۳ تغییر پس از شکست ۵ گله

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران پیش از اینکه در دیدار جام حذفی مقابل فجر سپاسی به پیروزی دو بر یک خانگی دست پیدا کند، در آخرین مسابقه نیم‌فصل اول لیگ برتر با نتیجه ۵ بر یک برابر پرسپولیس شکست خورد تا این اتفاق موجب شود امروز آنها با سه تغییر به مصاف مس رفسنجان بروند.

نساجی مازندران که نیم‌فصل اول لیگ برتر را با قرار گرفتن در رده نُهم جدول به پایان رساند، در نخستین بازی امسال به تساوی یک بر یک برابر مس رفسنجان دست یافت و امروز هم امیدوار به گرفتن امتیاز در زمین حریف خود است.

نساجی در دیدار امروز مقابل مس رفسنجان با ترکیب علیرضا حقیقی، امیرمهدی جان‌ملکی، حامد شیری، سید احمد موسوی، علی شجاعی، سعید غلامعلی‌بیگی، مهرداد عبدی، ایوب کلانتری، صابر حردانی، رضا جعفری و کریم اسلامی در زمین حاضر می‌شود.

سید علیرضا ابراهیمی، اکبر صادقی و محمد شریفی، سه بازیکنی هستند که برخلاف دیدار با پرسپولیس در ترکیب امروز نساجی قرار نگرفته‌اند و حمید مطهری تصمیم گرفته امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی‌بیگی و مهرداد عبدی را به جای آنها به زمین بفرستد.

گفتنی است، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و نساجی مازندران در هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها