کد خبر : 1865590 | 29 دی 1401 ساعت 15:30 | 23K بازدید | 6 دیدگاه

گزارش:

یک اشتباه داوری عجیب دیگر در فوتبال اسپانیا!

چند روز پس از رسوایی داوری در بازی کادیز-الچه، این بار داور بازی خیخون-والنسیا مرتکب اشتباهی عجیب شد.

یک اشتباه داوری عجیب دیگر در فوتبال اسپانیا!

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته والنسیا موفق شد با پیروزی 0-4 برابر اسپورتینگ خیخون در ورزشگاه ال‌مولینون، راهی دور یک چهارم نهایی کوپا دل ری شود. شاگردان جنارو گتوزو در نیمه اول سه گل به میزبان خود زدند و زمانی که برای شروع نیمه دوم وارد زمین شدند، هنوز تیم خیخون به طور کامل در میدان حضور نداشت.

1793103

 در میان تعجب همه و در حالی که سه بازیکن(از جمله دروازه‌بان) خیخون هنوز در رختکن بودند، مونوئرا مونترو، داور بازی، دستور به شروع بازی داد ولی با تذکر بازیکنان متوجه اشتباه خود شد و از هر دو طرف عذرخواهی کرد. 

1793101

صحنه جالب، ورود دیه‌گو مارینیو، گلر خیخون بود، که به سرعت با پوشیدن دستکش‌هایش به سمت دروازه ای می دوید که جای خالی‌اش درون آن حس می شد ولی داور در میان حیرت متوجه غیبت او در زمین نشده بود!

1793102

چند روز پیش در بازی کادیز-الچه رسوایی داوری بزرگی رخ داد. کادیز تا دقیقه 81 برابر الچه با یک گل پیش بود ولی پونسه توانست گل تساوی الچه را بزند. مهاجم الچه در شرایط آفساید موفق به زدن گل شد و پس از تکرار صحنه نیز حضور او در منطقه آفساید واضح بود اما ایگلسیاس ویانوئوا، کمک داور ویدیویی، با وجود بازبینی صحنه گل را تایید کرد و در میان بهت و حیرت هواداران و بازیکنان کادیز، بازی با گل آفساید پونته 1-1 مساوی به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها