کد خبر : 1865638 | 29 دی 1401 ساعت 20:20 | 34.2K بازدید | 1 دیدگاه

توخل نه، تاتنهام مربی سابقش را می‌خواهد

درحالی‌که از توماس توخل به عنوان جانشین احتمالی آنتونیو کونته در تاتنهام یاد می‌شود، شبکه سی‌بی‌اس می‌گوید این باشگاه انگلیسی مربی سابقش مائوریسیو پوچتینو را ترجیح می‌دهد.

توخل نه، تاتنهام مربی سابقش را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که نتایج اخیر تاتنهام باعث شده آنتونیو کونته بیش از پیش در معرض انتقاد قرار بگیرد، مدتی است شایعاتی درباره احتمال جدایی او از اسپرز مطرح می‌شود.

دیروز چند رسانه انگلیسی مدعی شدند در صورت جدایی کونته، تاتنهامی‌ها قصد دارند با توماس توخل برای جانشینی او وارد مذاکره شوند و این مربی آلمانی هم شخصا تمایل دارد روی نیمکت تاتنهام بنشیند.

1793214

توخل از ماه سپتامبر که به شکلی غیرمنتظره از چلسی اخراج شد، تا کنون بدون تیم مانده و حتی احتمال نشستن او روی نیمکت تاتنهام باشگاه چلسی و هوادارانش را عصبانی می‌کند. اما شبکه سی‌بی‌اس امروز در گزارشی اعلام کرد از منابع نزدیک به باشگاه تاتنهام دریافته که اسپرز سرمربی سابق خود مائوریسیو پوچتینو را به توخل ترجیح می‌دهد.

این شبکه در گزارش خود اعلام کرد: "منابع نزدیک به تاتنهام می‌گویند اگر قرار به انتخاب جانشینی برای کونته باشد، گزینه‌های دیگری هستند که نسبت به توخل اولویت دارند. مهم‌ترین این گزینه‌ها پوچتینوی آرژانتینی است."

1793215

پوچتینو که سال گذشته پاری‌سن‌ژرمن را ترک کرد تا این لحظه به تیم دیگری ملحق نشده است. او پنج سال هدایت تاتنهام را به عهده داشت و در این دوره نام خود را به عنوان یکی از مربیان برجسته دنیای فوتبال مطرح کرد.

دیدگاه‌ها