کد خبر : 1865661 | 29 دی 1401 ساعت 23:10 | 18.3K بازدید | 10 دیدگاه

والله خسته شدیم؛

عصبانیت سلیمان‌زاده: بگویید به کجا پناه ببریم

مدافع مس رفسنجان اعتراض تندی نسبت به قضاوت داور نساجی و مهاجم این تیم انجام داد.

عصبانیت سلیمان‌زاده: بگویید به کجا پناه ببریم

به گزارش "ورزش سه"، رامتین سلیمان‌زاده پس از دیدار جنجالی مس رفسنجان و نساجی عنوان کرد: بازی خوب، پایاپای و جاندار بود، ولی کاملا استحقاق پیروزی داشتیم و همه دیدند شرایط بازی به کدام سمت پیش رفت.

او در خصوص داوری بحث‌برانگیز این مسابقه اظهار کرد: والله چه بگوییم؟ شما بگویید چه حرفی بزنیم؟ خدا شاهد است خسته شدیم. می‌خواهم طوری صحبت کنم که فردا برای من دردسر نشود. یک گل سالم زدیم و یک آفساید اشتباه اعلام شد. مگر قرار است ما با چند تفاضل گل نساجی را ببریم؟ نهایتا قرار است با یک اختلاف به برتری برسیم، اما یک آفساید و از سوی دیگر پنالتی اشتباه برد را از تیم ما گرفت.

مدافع مس رفسنجان یادآور شد: حق خودمان را از کجا بگیریم؟ اگر بازی اول یا دوم و سوم باشد، می‌گوییم به مرور زمان و ادامه مسابقات داوری‌ها بهتر می‌شود، ولی الان شروع نیم‌فصل دوم هستیم. هم بازی رفت با نساجی همین اتفاقات افتاد، هم مسابقه برگشت. شما بگویید به کجا پناه ببریم؟ به چه کسی بگوییم؟

ویدئو: 270321

سلیمان‌زاده تاکید کرد: به سرمربی و مدیر تیم خودمان گفتیم لطفا از حق ما دفاع کنید. والله نمی‌دانم چه بگویم و در صحبت‌هایم ملاحظه می‌کنم تا فردا محروم نشوم.

او در خصوص اعلام پنالتی برای نساجی گفت: دقیقا همین‌طور که کریم اسلامی در بازی امروز پنالتی گرفت، در دیدار رفت هم همین کار را کرد و داور سوت زد. سال‌ها مقابل کریم اسلامی بازی کردم و می‌دانم نباید از نزدیک او رد شوید چون خودش را روی زمین می‌اندازد. همه داوران ما باید سبک بازی او را بدانند، چون خیلی راحت پنالتی می‌گیرد.

مدافع مس رفسنجان با بیان اینکه در دو مسابقه مقابل نساجی همین اتفاق افتاد، گفت: قبل از اینکه این بازی برگزار شود، باید داوران روی بازیکنان شناخت کافی داشته باشند. نمی‌دانم چه بگویم. حق ما خورده شد.

دیدگاه‌ها