کد خبر : 1865669 | 29 دی 1401 ساعت 23:46 | 54K بازدید | 11 دیدگاه

نارضایتی پپ از ستاره‌ها: جواهر سیتی روی نیمکت

تغییرات گسترده پپ گواردیولا در ترکیب منچسترسیتی و نیمکت‌نشینی چند ستاره از جمله کوین دی‌بروینه در مقابل تاتنهام هواداران سیتی را شگفت‌زده کرده است.

نارضایتی پپ از ستاره‌ها: جواهر سیتی روی نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، در شروع دیدار امشب منچسترسیتی و تاتنهام نشستن کوین دی‌بروینه روی نیمکت هواداران سیتی را متعجب کرده است. ستاره بلژیکی در این فصل در همه بازی‌های تیمش به جز یک مسابقه از ابتدا به میدان رفته بود. تنها مسابقه‌ای که دی‌بروینه در این فصل بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود پیش از امشب دیدار با ناتینگهام فارست بود که با پیروزی 6-0 شاگردان پپ به پایان رسید.

دی‌بروینه امشب بهای عملکردش در جریان شکست 2-1 منچسترسیتی در دربی شهر منچستر را می‌پردازد که روز شنبه برگزار شد. با اینکه ستاره بلژیکی پاس تنها گل سیتی را به جک گریلیش داد اما در مجموع مثل بسیاری از بازیکنان سیتی عملکرد خوبی نداشت و گواردیولا در پایان بازی به این واقعیت اذعان کرد.

1793298

از مصاحبه‌های گواردیولا بعد از شکست مقابل یونایتد مشخص بود که او از چندین نفر از ستاره‌هایش راضی نیست. دی‌بروینه تنها ستاره‌ای نیست که امشب روی نیمکت نشانده شده است. پپ در خط دفاعی هم تغییر قابل‌توجهی ایجاد کرده و با نیمکت‌نشین کردن کایل واکر و ژوائو کانسلو به جای آنها جان استونز و ریکو لویس را وارد زمین کرده است. فیل فودن و برناردو سیلوا هم کنار دی‌بروینه روی نیمکت نشسته‌اند.

پپ روی‌هم‌رفته نسبت به تیمی که روانه دیدار با منچستریونایتد کرده بود امشب تیمش را با پنج تغییر به مصاف تاتنهام فرستاده است. این در حالی است که سیتی در حال حاضر با هشت امتیاز از آرسنال عقب افتاده و پیروزی در این مسابقه برای بالا بردن امیدهایش اهمیتی بسیار زیاد دارد.

دیدگاه‌ها