کد خبر : 1865671 | 30 دی 1401 ساعت 14:38 | 28.8K بازدید | 24 دیدگاه

نورافکن مقابل استقلال همه‌جا دیده شد!

ستاره تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصلا میانه خوبی با تیم سابقش ندارد.

نورافکن مقابل استقلال همه‌جا دیده شد!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال سپاهان با یک پیروزی شیرین در ورزشگاه نقش جهان مقابل استقلال، شروع خوبی در نیم‌فصل دوم لیگ برتر داشت.

طلایی‌پوشان اصفهانی که بعد از پیروزی مقابل مس و سایپا از انگیزه بالایی برای موفقیت در این مسابقه برخوردار بودند، بعد از یک بازی قابل‌قبول در نیمه اول، نیمه دوم را هم بهتر از حریف خود شروع کردند و روی یک موقعیت غیرمنتظره، با شوت سهمگین امید نورافکن دروازه استقلال را باز کردند.

آرپی‌جی‌زن سپاهان که همواره با شوت‌های قدرتمند خود چه با پای چپ و چه با پای غیرتخصصی خود در فوتبال ایران گل‌های زیادی به ثمر رسانده، این بار علیرضا رضایی جوان را قربانی شوت‌های رعدآسای خود کرد و با یک ضربه موج‌دار و قدرتمند، گل نخست تیمش را با یک شوت از راه دور با پای چپ به ثمر رساند.

1793302

این گل نورافکن در حالی به ثمر رسید که امید در بازی رفت دو تیم در لیگ نوزدهم هم در آخرین ثانیه‌ها با یک شوت پای راست، دروازه سیدحسین حسینی را باز کرده بود تا سپاهان قلعه‌نویی از شکست در یک بازی خانگی فرار کند.

چپ‌پای متفاوت سپاهان که دور ماندنش از تیم ملی انتقادات بسیاری از کادر فنی تیم ملی را به دنبال داشت، حالا با این گل نشان می‌دهد برای موفقیت در نیم‌فصل دوم از انگیزه‌های بسیار بالایی برخوردار است و امیدوار است در چهارمین فصل متوالی حضورش در سپاهان، به اولین قهرمانی با این تیم دست پیدا کند.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها