کد خبر : 1865681 | 30 دی 1401 ساعت 02:58 | 281.9K بازدید | 211 دیدگاه

دیدار در ریاض:

دل مسی و رونالدو برای هم تنگ شده بود!

لیونل مسی و کریس رونالدو بعد از دیدار امشب در ریاض، پست‌های جالبی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.

دل مسی و رونالدو برای هم تنگ شده بود!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب منتخب الهلال-النصر با پاری‌سن‌ژرمن فرصتی بود که کریس رونالدو و لیونل مسی بعد از مدت ها مقابل هم بازی کنند. این دو فوق ستاره که برای یک دهه در لالیگا رقابت جذابی با هم داشتند، هرگز دوستان نزدیک هم نبودند اما هرچه به سال‌های پایانی دوران حرفه ای شان نزدیک تر شدند، رابطه گرم تری پیدا کردند؛ به طوری که در آخرین ال‌کلاسیکو‌هایی که مقابل هم قرار گرفتند، تصاویر دوستانه‌تری از آنها منتشر شد.
در دیدار امشب هم این دو نه تنها در ابتدای بازی با هم خوش و بش کردند، بلکه در پایان این دیدار هم با انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی نشان دادند که شاید هنوز جزو دوستان صمیمی هم نباشند اما حداقل رابطه شان در طول این سال‌ها سرد نشده است.

1793330
رونالدو تصویری از خود در کنار مسی منتشر کرد و نوشت:"بسیار خوشحالم که به زمین برگشتم و دوباره نامم در فهرست گلزنان است!! و خیلی خوشحالم که بعضی از دوستان قدیمی را دیدم!"

1793331
در مقابل مسی هم عکسی از خود در حالی که رونالدو را در آغوش گرفته بود، استوری کرد تا به این ترتیب رضایتش از دیدار دوباره با ستاره پرتغالی را اعلام کند.
در دیدار امشب که با برتری 5-4 پاریسی‌ها به پایان رسید، مسی گل اول بازی را در دقیقه 3 زد اما این رونالدو بود که با زدن دو گل، بهترین بازیکن زمین شد.
 

دیدگاه‌ها